در آستانه دیدار روسای کنگره ملی شهدای گیلان با رهبر

آیین رونمایی از هدایای تهیه شده برای مقام معظم رهبری برگزار می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه گیلان گفت: آیین رونمایی از هدایای تهیه شده برای مقام معظم رهبری در آستانه دیدار روسای کنگره ملی شهدای گیلان با فرمانده کل قوا امشب بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدای گمنام سپاه قدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۵۹۸۸۶
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹

عباس بایرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، اظهار کرد: مراسم رونمایی از هدایای ویژه تهیه شده توسط دست اندرکاران کنگره ملی هشت هزار شهید استان گیلان به مقام معظم رهبری، امشب ۲۵فروردین بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدای گمنام سپاه قدس برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این مراسم دکتر نجفی، استاندار گیلان، حضرت آیت‌الله قربانی، نماینده ولی فقیه در استان، سردار عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس و دبیر کل کنگره ملی به همراه دیگر مسئولان و متولیان این امر حضور خواهند داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه گیلان افزود: مسئولان استانی در راستای برگزاری کنگره ملی به زودی برای بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری و ارائه گزارش عملکرد خود در باب مقدمات برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان گیلان با رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد.

بایرامی خاطرنشان کرد: این هدایا شامل مجموعه‌ای از کتب تالیف شده در ستاد کنگره با محتوای دفاع مقدس، فرش و تابلویی چوبی است که همگی توسط نویسندگان و هنرمندان گیلانی ساخته و پرداخته شده است.

 

 

 

ارسال نظرات