فرماندار رشت گفت: در شهرستان رشت، ۳۱ فروردین ماه ساعت ۱۰ صبح در مصلای امام خمینی(ره)، برگزاری یادواره تحت عنوان کمک‌های مردمی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۵۹۹۰۴
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

عیسی مهدوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، اظهار کرد: بر مبنای تصمیم‌گیری ستاد مرکزی کنگره ۸۰۰۰ شهید استان گیلان مقرر شد طرح انقلابی ۱۶یادواره موضوعی در ۱۶شهرستان برگزار شود که تعدادی از آن ها برگزار شده و چندی دیگر در حال برگزاری است.

وی افزود: در شهرستان رشت، ۳۱ فروردین ماه ساعت ۱۰ صبح در مصلای امام خمینی(ره)، برگزاری یادواره تحت عنوان کمک‌های مردمی و دفاع مقدس برگزار می‌شود که نشان از حضور و پشتیبانی بی‌بدیل شهید محراب احسانبخش از رزمندگان و مردم ولایتمدار گیلان در این هشت سال دارد.

فرماندار رشت با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس اعزام ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ کامیون را به مناطق عملیاتی داشتیم، افزود: برگزاری این یادواره تقدیر و تشکر از تمام کسانی است که در تدارکات پشت جبهه فعال بودند، ایثار کردند و اثرگذاری داشتند.

مهدوی با اشاره به اینکه دبیری این مراسم با برادران بسیج و سپاه استان است یادآور شد: در این روز طی هماهنگی‌های صورت گرفته، مراسمی از قبیل شعرخوانی، اجرای کلیپ و ارسال نمادین کمک‌های مردمی توسط کامیون به جبهه را داریم که مسئولیت آن با فرمانداری و کارگروه‌هایی هستند که در این‌باره تشکیل شد.

وی ادامه داد: گیلان ضمن اینکه هشت هزار شهید را تقدیم دفاع مقدس کرده است در صحنه پشتیبانی از جنگ و ارسال کمک های مردمی به زعامت آیت الله احسانبخش نیز پیشتاز بود و این برگی دیگر از افتخار گیلانیان در عرصه خطیر جنگ هشت ساله بود.

 

ارسال نظرات