فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع):

پاسداری یک رسالت است شغل نیست

بازدید سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) وهیئت همراه از ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهدشت
کد خبر: ۸۶۵۹۹۱۴
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان: در این بازدید که در حسینیه عاشقان ثار الله سپاه ناحیه کوهدشت برگزار گردید  جناب سرهنگ حقی زاده فرمانده سپاه  ناحیه ضمن خیر مقدم به سردار کشکولی وهیئت همراه سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل به یکی از فرمایشات امام خمینی (ره) اشاره نمودند که اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

ایشان در ادامه فرمودند که اگر سپاه و بسیج نبود انقلاب اسلامی وجود نداشت و خبری از پیروزی های جبهه مقاومت بنود که جهانیان را خیره خود ساخته است و به برکت مقام معظم رهبری و رهنمود های ایشان است که هر ماموریتی به سپاه و بسیج محول می شود با شایستگی به طور کامل انجام گرفته می شود .

سپس به سخنی از بزرگان اشاره نمودند که اگر مقاومت نبود خبری از برجام و مذاکره نبود و کشورهای عضو1+5 با ایران به پای میز مذاکره نمی نشستند .

در ادامه ایشان گزارشی از عملکرد و اقدامات سپاه ناحیه را  بیان نمودند.

در ادامه مراسم سردار کشکولی فرمانده محترم سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در خصوص شرایط منطقه و بحران کشورهای سوریه ، عراق ، بحرین و پیروزی های جبهه مقاومت اسلامی سخنانی را بیان نمودند .

سپس ایشان در خصوص پاسدار و شایستگی های پاسداری و اینکه پاسدار انقلاب اسلامی حافظ آرمان های انقلاب اسلامی هستند و پاسداری یک رسالت است و شغل نیست.

سردار کشکولی در ادامه افزودند که میان پاسداران باید عقد اخوت و برادری باشد و رابطه میان آنان باید معنوی باشد . ایشان سخنی از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشاره نمودند که فرمودند نظامی که پیامبر اسلام (ص) ساختند 7 شاخصه داشتند و چهارمین شاخصه آن صفات اخوت و برادری بوده است . وبرادری و اخوت در سپاه خط و مشی جدید آن است . زیرا جامعه نیاز به همدلی و برادری دارد .

در ادامه ایشان کلنگ ساخت استخر ناحیه را به زمین زدندو همچنین از ساختمان بهداری نیز بازدید به عمل آوردند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار