خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین گفت: رزمایش راهیان بیت المقدس روزهای 26 و 27 فروردین ماه به مدت 2 روز با حضور 4 گردان بیت المقدس و 2 گردان کوثر خواهران در منطقه عمومی ابوذر در اردوگاه قدس برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۵۹۹۳۸
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سرهنگ حمید رضا برات زاده صبح امروز در نشست خبری ضمن تبریک اعیاد ماه رجب از برگزاری رزمایش راهیان بیت المقدس در قاین خبر داد و اظهارداشت: این رزمایش با هدف بالا بردن آمادگی های عمومی، ارتقای روز افزون، مردمی کردن دفاع و افزایش بنیه رزمی بسیجیان می باشد.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش راهیان بیت المقدس در قاین گفت: رزمایش با هدف ساماندهی، آموزش رزمی و انسجام گردان های بیت المقدس، کوثر و برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقابله با تهدیدهای دشمنان برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه قاین تکیه دفاعی بر مردم در روز حادثه و ایجاد وحدت و همدلی را از دیگر اهداف این رزمایش عنوان کرد و افزود: ایجاد شناخت در سطح گردانهای بسیج و تمرین بسیجیان بر اساس تهدیدات در شهرستانی برگزار می شود.

وی با اشاره به اقداماتی که بسیجیان در سال گذشته انجام داده اند، گفت: برای آمادگی رسیدن گردانهای الی بیت المقدس، امام علی(ع) و کوثر شش مرحله فراخوانی گردانی انجام شده است.

برات زاده با بیان اینکه فراخوان 24 ساعته همه گردانها، شرکت در میدان تیر، فراخوان پایگاهی 12 مرحله از برنامه های گردان ها در سال گذشته بوده است، گفت: آشنایی با سلاح شناسی، آرام سازی و مقابله با اغتشاشات، یادگیری اصول پدافند غیرعامل از دیگر برنامه های این گردانها در سال قبل می باشد.


فرمانده سپاه ناحیه قاین گفت: رزمایش راهیان بیت المقدس روزهای26 و 27فروردین ماه به مدت 2 روز با حضور4 گردان بیت المقدس و 2 گردان کوثر خواهران در منطقه عمومی ابوذر دراردوگاه قدس برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این رزمایش عملیات تاخیری، دفاع از کوی و برزن، مقابله با اغتشاشات و نا آرامی ها، امداد ونجات، پدافند غیرعامل در قالب قرارگاه دوم امام هادی(ع) در شهرستان قاین برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه قاین با اعلام برنامه های رزمایش گفت: نیروهای گردان ها پس از فراخوانی وستون کشی در سطح شهر به منطقه رزمایش اعزام خواهند شد و در روز اول نیروها درقالب حلقه های شجره طیبه صالحین در برنامه های فرهنگی رزمایش حضور خواهند یافت.

وی برگزاری دعای کمیل در محل اردوگاه،برپایی رزم شبانه وراهپیمایی شبانه ،برگزاری دعای ندبه،صبحگاه مشترک باسخنرانی سرهنگ قاسمی مدیرکل دفتر حفظ ارزش های دفاع مقدس واجرای عملیات رزمایش راازاهم برنامه های دوروزه رزمایش اعلام نمود.

برات زاده ضمن قدردانی از مردم و مسئولین گفت: تاکنون در کلیه مراسم و برنامه هایی که در سطح شهرستان برگزار شده است حضور پر رنگ مردم در برنامه ها زبانزد وهمکاری ارگانها و نهادها به عنوان پشتیبان ما بسیار چشم گیر بوده است و ما معتقدیم که هر کار و ماموریتی که پشتوانه مردمی داشته باشد؛ موفقیت را به دنبال دارد و خواهد داشت و نمونه آن هم دفاع مقدس بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه قاین گفت: بازدید رزمایش برای عموم آزاد است و از آحاد مردم همیشه در صحنه قاینات دعوت می شود که در این رزمایش حضور یابند.

انتهای پیام/ 19165

ارسال نظرات
پر بیننده ها