فرماندار بافق:

آموزش و پرورش بعنوان یک کارخانه انسان ساز است

فرماندار بافق در مراسم تجلیل از دانش آموزان افتخار آفرین در حوزه فرهنگی وهنری بافق گفت: آموزش و پرورش به عنوان یک کارخانه انسان ساز است.
کد خبر: ۸۶۵۹۹۶۶
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق: سید مهدی طلایی مقدم در مراسم تجلیل از دانش آموزان افتخار آفرین در حوزه فرهنگی و هنری بافق در سال تحصیلی ۹۳_۹۴گفت: دیدگاه دولت در بحث تولید سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی است و در بحث تولید، کمیت ،کیفیت و رقابت در تولید است اما آموزش وپرورش به عنوان یک کارخانه انسان ساز کمیت وکیفیت آن تعلیم و تربیت است.

وی افزود: شاید یک کارخانه از نظر کمیت تولیدی زیادی داشته باشد که از نظر کیفیت به خاطر قیمت پایین قابل مصرف باشد. اما اگر در بحث آموزش پرورش به کیفیت کار توجه نشود آینده نخواهیم داشت. دولت در بحث تعلیم وتربیت نگاه ویژه ای هم به کمیت وهم کیفیت آن دارد.

طلایی مقدم با اشاره به افتخاراتی که دانش آموزان بافقی در این دوسال در مباحث علمی وفرهنگی وهنری کسب کردند اظهار داشت: جا دارد از همه دانش آموازان ،معلمین و مسئولین آموزش پرورش تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آن را یک رویداد مهم دانست و از دانش آموزان خواست: همه آنهایی که به سن قانونی رسیده اند حتما در این انتخابات شرکت کنند ودر سرنوشت شهرشان وکشور سهیم باشند. هرچه حضور مردم در انتخابات بیشتر وپر رنگ تر باشد نتیجه آن برای جامعه و شهرستان بهتر و با کیفیت تری را رقم خواهد زد.

فرماندار بافق با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دانش آموزانی که هنوز به سن قانونی برای رای دادند نرسیده اند به تشویق خانواده ها یشان برای حضور در انتخابات به نوعی نقش آفرینی کنند. مردم با حضور حداکثری مثل مرحله اول رتبه اول را از نظر درصد حضور پای صندوق رای کسب کنند.


ارسال نظرات