خبرهای داغ:
جانشین سپاه ناحیه میامی تأكيد كرد؛

ضرورت برگزاری مجمع بسیج با رویکرد فرهنگی

جانشین سپاه ناحیه میامی بر ضرورت برگزاری مجمع بسیج شهرستان با رویکرد برنامه های فرهنگی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۶۰۰۰۳
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی،سرهنگ غلامرضا فلاحتی در اولین مجمع بسیج شهرستان میامی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی با بیان اینکه مجمع بسیج شهرستان میامی با محوریت برنامه های فرهنگی شهرستان برگزار شده است،افزود:امروز مقوله فرهنگ یکی از مهمترین مسائلی است که مدنظر رهبر معظم انقلاب است و دشمن نیز در جنگ نرم در زمینه فرهنگی تلاش می کند.

وی با اشاره به نامگذاری سال 1395 از سوی رهبر معظم انقلاب،گفت: توجه همه مدیران به رهنمود های معظم له در مقوله های اقتصاد مقاومتی واقدام وعمل ونیز فرمایشات ایشان در بحث های فرهنگی جامعه باید مورد توجه قرار گیرد.

جانشین سپاه ناحیه میامی با تاکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت مجمع بسیج شهرستان، تصریح کرد: بخشی از راهکار توسعه شهرستان در همین مجمع و کانون های اقشاری آن موجود است.

فلاحتی خاطرنشان کرد:در شهرستان میامی 8 قشر فعالیت دارند که نظرات شورای هر قشر در حوزه های مختلف سیاسی ، فرهنگی ،اقتصادی و... در کارگروههای تخصصی مطرح می گردد و پس از بحث و تبادل نظر در این کارگروهها نظرات و راهکارها وارد مجمع بسیج شهرستان می شود و نتیجه گیری نهایی صورت می گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها