شورا به عنوان پارلمان محلی ظرفیتهای قانونی لازم را به منظور حمایت از توسعه واحدهای صنعتی دارد.
کد خبر: ۸۶۶۰۰۲۹
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئيس شوراي اسلامي شهر زنجان در جلسه علني اين هفته شورا با بيان اينكه در نام‌گذاری سال توسط مقام معظم رهبری معیار ارزیابی عمل و اجرا معرفی شده است و در این راستا همه مسئول هستند، گفت: عملکرد دستگاه‌های اجرایی برای آغاز سال نو و ایام نوروز بسیار مناسب بوده است و پیشنهاد می‌شود در سایر ایام سال نیز همین روند پیش روی دستگاه‌ها باشد.

سعيد اميدي با تاکید بر اینکه یکی از راهبردهای اساسی برای تقویت زیرساختها و افزایش درآمدهای پایدار شهری ، توسعه واحدهای صنعتی است، گفت: این امر در میزان اشتغال‌زایی و تامین بخشی از هزینه‌های شهری تاثیر‌گذار بوده و اين شورا به عنوان پارلمان محلی ظرفیتهای قانونی لازم را به منظور حمایت از توسعه واحدهای صنعتی دارد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود ، بودجه سالجاري شهرداري زنجان را دو هزار ميليارد ريال عنوان كرد و اظهار داشت: اين رقم نسبت به بودجه سال گذشته داراي 6 درصد افزايش مي باشد.

رئيس شوراي اسلامي شهر زنجان خاطر نشان کرد: امیدواریم در سال‌جاری برخی پروژه‌های عمرانی شاخص همچون ساخت پارکینگ طبقاتی و تقاطع غیرهم‌سطح در گلشهر انجام گرفته و برخی پروژه‌های نيمه تمام نيز تكميل گردند.

اميدي با اشاره به برش سه ماهه فعالیت‌های عمرانی شهرداری افزود: بودجه شهرداری در سال‌جاری به موقع ابلاغ شده است و منظور از برش سه ماهه تخصیص بودجه به صورت فصلی نیست، بلکه برای کنترل پروژه‌های عمرانی برنامه‌های عملیاتی پروژه‌ها به صورت سه ماهه بررسی خواهند شد که این موضوع علاوه بر انجام به موقع پروژه‌ها سبب درآمدزایی و جلوگیری از کسری اعتبار نیز می‌شود.

ارسال نظرات