خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در قزوین:

تفکر شهید صیاد شیرازی ها و شهید آوینی ها ما را در جنگ پیروز کرد

نماینده ولی فقیه در قزوین بیان کرد: تفکر شهید صیاد شیرازی ها و شهید آوینی ها ما را در جنگ پیروز کرد.
کد خبر: ۸۶۶۰۰۸۱
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در قزوین در مراسم یابود شهیدان آوینی، صیاد شیرازی و مرحوم شلحشور که در شهر اقبالیه برگزار شد به حدیثی از امام هادی(ع) اشاره کرد و اظهار کرد: هر کسی تقوای خدا رادر زندگی خویش جاری کند خداوند از تمام بلایا و حوادث حفظش می کند و هر توطئه و اقدامی که بر علیه او انجام دهند موجب گرامی شدن و بالا رفتن مقام او می شود.

وی خاطر نشان کرد: در مسیر خدا بازندگی نیست بلکه برندگی و برتری است و هر کسی خدا را اطاعت کند،دیگران نیز از او اطاعت می کنند، مقصد امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی شکست ایر قدرت ها است و این موضوع در حال رخ دادن است که سرچشمه از اطاعت خداوند است.

حجت الاسلام عابدینی با اشاره به برگزاری مراسم یابود این شهیدان گفت: شهیدان و به خصوص این سه عزیز نماینده اقشاری از مردم هستند که هر یک به لقبی مشهور هستند، شهید آوینی در جبهه هنر،رسانه،تلویزیون و شهید صیاد شیرازی در جبهه جنگ و مرحوم سلحشور در زمینه هنر ، شهرت دارند.

امام جمعه شهر قزوین با بیان اینکه چرا ما به شهدا احترام می گذاریم،  خاطر نشان کرد: مراسم یادبود شهداء به خاطر این است که شهداء یک فرهنگی خوبی را دنبال می کردند و باید این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

نماینده ولی فقیه در قزوین عنوان کرد: انسان کسی است که با هم نوعان خود انس و الفت داشته باشد ولیکن امروز استکبار جهانی و کشورهای ظالم کشتار جمعی دریمن،غزه،عراق و... راه انداختند که نباید نسبت به این مسائل بی تفاوت باشیمو در واقع شهدای ما این واقعیت را درک کردند و در این راه قدم برداشته و شهید شدند.

وی تأکید کرد: اگر کسی نسبت به ظلم هایی که به مسلمانان می شود بی تفاوت باشد مسلمان نیست، نباید از  کشتار مسلمانان راضی باشیم و ساکت بنشینیم و باید به آنان کمک کنیم.

حجت الاسلام عابدینی با ضرورت دانستن وجود ولایت فقیه در یک جامعه، ابراز کرد: اگر ولایت رسول خدا در جایی کم رنگ شود ظلم بی داد می کند، که اکنون این ظلم ها را در کشورهای منطقه و در جاهای دیگر مشاهده می کنیم.

وی در خاتمه تصریح کرد:  تفکر شهید صیاد شیرازی ها و شهید آوینی ها ما را در جنگ پیروز کرد و همچنین کار هنری و ارزشمند فرج اله سلحشور  در  ساخت فیلم های اسلامی و انقلابی قابل تحسین است که رهبر معظم انقلاب خطاب به سلحشور فرمودند: قصه اصحاب کهف و یوسف پیامبر را از شما یادگرفتیم که با هنر خود زیبایی این کار خدا را به تصویر کشید.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار