مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: یادواره های شهدای دانش آموز در مناطق 24گانه آموزش و پرورش لرستان برگزار می شوند.
کد خبر: ۸۶۶۰۰۹۲
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازلرستان، کریمی فر در همایش نهضت روشنگری و بصیرت افزایی بسیجیان فرهنگی که در خرم آباد برگزار شد، با اشاره به تصویب برگزاری کنگره شهدای دانش آموز لرستان گفت: تاکنون 10 یادواره شهدای دانش آموزش در سطح استان برگزار شده و نهایتا این یادواره ها در مناطق 24گانه آموزش و پرورش لرستان برگزار می شوند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان لرستان 187 شهید فرهنگی و 901 شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، افزود: معتقدیم که اردوهای راهیان نور موجب تقویت باورها و اعتقاد، تقویت ارزشها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می شود و در این راستا تاکنون استان لرستان در اعزام دانش آموزان به این اردوها طی دو دوره به عنوان استان برتر معرفی شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: اردوهای راهیان نور یکی از راههای مقابله با جنگ نرم است و این همان جهاد فرهنگی و یا فرهنگ چهادی است.

کریمی فر با اشاره به اینکه شهدا، ایثارگران و رزمندگان با نثار جان خود از زمین به اوج علیین رسیدند تصریح کرد: در اردوهای راهیان نور باید به گونه ای عمل کنم که شرمنده شهدا نشویم.

کریمی فر با بیان اینکه بسیج همواره و در عرصه های مختلف یاریگر انقلاب بوده است ادامه داد: در سال 1404 کشورمان باید در جایگاه اول علمی و اقتصادی منطقه باشد؛ بنابراین باید سربازان خوبی برای ولایت در راستای تحقق این چشم انداز باشیم.

وی از بسیج فرهنگیان به عنوان مهمترین فصل مشترک بین سپاه و آموزش و پرورش نام برد و تصریح کرد:فرهنگیان برای ارتقاء سطح بصیرت خود باید دانش و بینش را توامان با هم داشته باشند.


ارسال نظرات