خبرهای داغ:
رئيس شوراي سياست گذاري ائمه جمعه كشور از ائمه جمعه خواست با توجه به نامگذاري سال 95 از سوي رهبر معظم انقلاب ، مسوولان را در حل مشكلات مردم و تحقق اقتصاد مقاومتي ياري كنند.
کد خبر: ۸۶۶۰۰۹۷
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
به گزارش بسیج، حجت الاسلام سيدرضا تقوي دوشنبه شب در آيين تجليل از ستاد نماز جمعه دزفول به عنوان ستاد نمونه استان خوزستان در سال 1394 افزود:ائمه جمعه به هر شكل ممكن كمك كنند تا مشكلات مردم حل شوند.
وي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در خصوص مجلس خبرگان انقلابي اظهار كرد:
كلام رهبري فصل الخطاب بوده و همه بايد به عنوان يك معيار به آن توجه كنند.
رييس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه كشور در عين حال تصريح كرد:انقلابي بودن به معناي بد اخلاقي و دعوا كردن نيست اما بايد به افرادي كه از روي نا آگاهي كاري انجام مي دهند تذكر داد.
حجت الاسلام تقوي با بيان اينكه در شرايط خاصي بسر مي بريم و دشمن اميد بسته است به برجام هاي بعدي پس از برجام هسته اي افزود:دشمن برجام هاي ديگري هم طراحي كرده است كه برجام مهار موشكي و قدرت دفاعي ايران ، برجام حقوق بشر و در نهايت برجام به رسميت شناختن اسرائيل مي باشد كه از سوي دشمن دنبال مي شوند.
وي تاكيد كرد: در مقابل اين زياده خواهي دشمن بايد از مواضع رهبري تبعيت كرد و محكم مقابل دشمن ايستاد.
حجت الاسلام تقوي در ادامه به بيان اهداف دشمن از تهاجم فرهنگي در جنگ نرم پرداخت و گفت:تهاجم فرهنگي يك جنگ تمام عيار است كه بايد با راه اندازي قرارگاه فرهنگي ، قلم ، بيان ، كتاب و فيلم با آن مقابله كرد چرا كه ميدان جنگ در تهاجم فرهنگي افكار عمومي است.
وي تاكيد كرد: دشمن با ارايه اطلاعات جهت دار در جنگ نرم تغيير افكار عمومي را دنبال مي كند و در اين نبرد نيز ريزش هايي مشاهده شده است.
رييس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه در ادامه با تاكيد بر ايجاد جبهه فرهنگي قوي در مقابل تهاجم فرهنگي دشمن بيان داشت:ستادهاي نماز جمعه در سراسر كشور به عنوان قرارگاه فرهنگي بايد از تمام ظرفيت هاي موجود و بسيج براي تشكيل يك جبهه فرهنگي قوي در مقابل تهاجم فرهنگي دشمن اقدام كنند.
وي تاكيد كرد: ايران اسلامي داراي ريشه عميق فرهنگي ، فكري و معرفتي است كه در استقلال و خودباوري نقش مهمي دارند لذا بايد اين ظرفيت ها را در جبهه فرهنگي به كار گرفت.
حجت الاسلام تقوي در ادامه از دزفول به عنوان يكي از قله هاي عزت و افتخار ايران اسلامي نام برد و گفت:دزفول داراي مردمي است كه در صحنه هاي سخت هشت سال دفاع مقدس مردانه در مقابل دشمن نابكار ايستادند و اينكه معلم آزادي و استقلال ايران اسلامي هستند.
وي با گراميداشت ياد و خاطره آيت الله سيدمجدالدين قاضي دزفولي امام جمعه فقيد دزفول گفت:دزفول امروز الگوي دفاع از عزت و كيان يك ملت است و مي توان ادعا كرد در كشور و بلكه در جهان مردمي با اين ويژگي ها وجود ندارد.
رييس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه از دزفول با وجود علماي بزرگ به عنوان يك دايره المعارف نام برد و افزود:افتخار مردم دزفول پيوند ناگسستني با علما و شخصيت هاي بزرگ است كه بايد نسل جوان را با اين علما پيوند زد تا احساس از خود بيگانگي نكنند.
وي از امام جمعه و نيز ستاد نماز جمعه دزفول به خاطر ايجاد قرارگاه فرهنگي در راستاي تحقق بيانات مقام معظم رهبري تشكر كرد و تاكيد نمود:براي تقويت هر چه بيشتر اين قرارگاه فرهنگي بايد از ظرفيت فرهيختگان و نخبگان دزفول استفاده شود تا فعاليت هاي اين قرارگاه شتاب گيرد.
حجت الاسلام تقوي افزود:دزفول گنجينه اي از استعدادهاي توانمند ، درخشان و بي شمار است كه بايد از اين ظرفيت بهره گرفت.
امام جمعه دزفول نيز در اين آيين كه در محل مصلاي جمعه امام علي(ع) اين شهر برگزار شد نقش نماز جمعه در تحقق شعار امسال را مهم و اثرگذار دانست.
حجت الاسلام سيدمحمدعلي قاضي دزفولي با تشكر از شوراي سياستگذاري ائمه جمعه كشور به خاطر عنايت ويژه به ستاد نماز جمعه دزفول اظهار كرد:دزفول داراي ظرفيت هاي فراواني است كه تلاش مي شود از اين ظرفيت ها در راستاي توسعه فرهنگي ، اجتماعي ، ديني و مذهبي استفاده شود.
وي ضمن ارايئه گزارشي از فعاليت هاي ستاد نماز جمعه دزفول گفت:قرارگاه فرهنگي ستاد نماز جمعه دزفول طبق فرموده مقام معظم رهبري تشكيل شده و فعاليت هاي گسترده اي را در زمينه هاي مختلف آغاز كرده است.
در اين آيين از تلاش اعضاي ستاد نماز جمعه دزفول به عنوان ستاد نمونه استان خوزستان تجليل شد.
رييس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه كشور براي سفري دو روزه دوشنبه شب از طريق فرودگاه دزفول وارد استان خوزستان شد. 
در 850 شهر كشور نماز جمعه اقامه مي شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها