معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: اعتكاف فرصتی برای پاك نمودن زنگارهای دل و كسب زاد و توشه سفر آخرت است.
کد خبر: ۸۶۶۰۱۱۴
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ نوذر حیدری در نشست هماهنگی و برنامه ریزی ویژه مراسم اعتکاف اظهار داشت: باید تمام ارگان ها و ادارات، هماهنگی ها و برنامه ریزی های لازم را جهت هرچه با شکوه تر برگزار شدن این مراسم معنوی و جلب رضایت معتکفین داشته باشند.

وی استفاده از فضای مجازی برای تحقق این امر مهم را بسیار کارگشا دانست و گفت: از آن جایی که نسل جوان بیشتر با فضای مجازی سر و کار دارند و بیشتر به این سمت کشانده شده اند، باید از این فرصت در جهت معرفی و نشر معارف اسلامی استفاده کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان شهرکرد ایام اعتکاف را فرصت مناسبی برای توجه به قرآن کریم دانست و تصریح کرد: فضای اعتکاف به دلیل حضور خیل جوانان و دانشجویان بهترین موقعیت برای پرداختن به آموزه های قرآنی این کتاب ارزشمند است.

افزوده میشود؛ در این نشست در رابطه با چگونگی ثبت نام، تعیین محل اعتکاف برادران و خواهران، برآورد هزینه و تقسیم وظایف هرکدام از ادرات و عوامل اجرایی بحث و تبادل نظر شد

ارسال نظرات