نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با "بسیج":
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: متاسفانه دولت با کار جناحی و حزبی مردم را با چالش مواجه کرد و دنبال حفظ جناح و منافع سیاسی و قدرت کذائی کامل هستند، و حتی با یارانه نقدی دنبال منافع خود است.
کد خبر: ۸۶۶۰۱۵۱
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

روح الله بیگی ئیلانلو نماینده مردم میاندوآب و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادیخبرگزاری بسیج؛اظهار داشت: دولت دهم طرح هدفمندی یارانه را شروع و دولت یازدهم متولی این طرح است که متاسفانه برخی از کارها شتاب زده و زیرساخت ها را فراهم نبود.

وی با بیان اینکه متاسفانه دولت با کار جناحی و حزبی مردم را با چالش مواجه کرده افزود: از ابتدا ی دولت یازدهم باید نقاط قوت و ضعف هدفمندی یارانه شناسایی و ترس و واهمه ای از رای وجود نداشت برای مردم کار نمی کنند دنبال حفظ جناح و منافع سیاسی و قدرت کذائی و اختیار کامل هستند؛ تعداد کثیری از مردم به یارانه دل بسته و معیشت زندگی شان را با یارانه تنظیم می کنند.

نماینده مردم میاندواب گفت: هدفمندی یارانه ها بیشتر به نام ضعفا و به کام اغنیا شد اغنیا و ضعفا را از اول شناسایی نشده و فقرا را ضعیف تر و اغنیا را ثروتمندتر کردند متاسفانه مشکل اساسی کشور ما سیاسی و حزبی عمل کردن و منافع ملی را در نظر نمی گیرند و همه چیز را با عینک سیاسی نگاه میکنند.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: هدفمندی یارانه ها و معیشت مردم نباید سیاسی کار ی شود باید واقعیت ها در نظر گرفته شده و آبروی مردم حفظ شود خیلی از افراد تحت فشار معیشت خانوادگی هستند دولت باید با جدیت سامان دهی کلی انجام داده و این سه دهکی که تصویب کرده شناساییشده و کسی که ثروتمند است حذف شود نه فقیر.

وی افزود: نظامی که ریگی تروریست را از آسمان چهارم پایین می کشد آیا این نظام و دولت برای شناسایی افراد مشکل وقتی آقای ایکس را از فلان مملکت می آورند آیا برنامه هدفمندی برای شناسایی ندارد.

بیگی ئیلانلو خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت به دلیل حفظ آراء شرف و شخصیت مردم را معامله نکند مردم تشخیص می دهند و هر چه مردم صادق تر کار و برنامه ریزی کنند یقینا قضاوت خوبی دارند امیدواریم با شرف مردم و عزت یک مرد و سرپرست خانوار بازی نشود.


ارسال نظرات