رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به اینکه قاچاق مواد مخدر اقتصاد مقاومتی را تهدید می‌کند، گفت: مبارزه با قاچاق مواد مخدر زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۸۶۶۰۱۵۲
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: محمدرضا حبیبی ظهر امروز در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر یزد با اشاره به اینکه نقش دست‌اندرکاران مبارزه با مواد مخدر در اقتصاد مقاومتی موثر است، اظهار داشت: یکی از پیامدهای قاچاق مواد مخدر خروج ارز از کشور است.

وی بیان کرد: هرچه مبارزه با مواد مخدر افزایش یابد، به طور حتم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و شعار سال که به نام "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" است، قدم برداشته شده است.

رئیس کل دادگستری استان یزد در ارتباط با اینکه شایعه شده مجازات اعدام برای مواد مخدر برداشته شده، گفت: این شایعه است و تاکنون هیچ موضوعی در این زمینه وجود نداشته است.

حبیبی بیان کرد: این صحبتها، نظرات بعضی از صاحب‌نظران در جلسات و گفت‌و‌گوها است و قانون هیچ تغییری نکرده و در بحث قضایی، دستگاه قضا با همکاری دستگاه‌های مرتبط به همان شیوه عمل می‌کنند.

وی بیان کرد: بعضی از قاچاقچیان برای به دام انداختن افراد برای قاچاق از چنین مواردی استفاده می‌کنند که باید اطلاع‌رسانی لازم صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به اقداماتی که انجام شده، گفت: باید یک بازخوردی گرفته شود که ببینیم با این اقدامات چه تعداد از معتادان استان کم شده است.

وی تاکید کرد: همپوشانی که در استان یزد وجود دارد باید به سایر استانها انتقال داده شود و بین دستگاه‌های مختلف در سراسر کشور همپوشانی ایجاد شود.

رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به اینکه انتقال مواد مخدر به داخل زندان نباید اتفاق بیفتد، بیان کرد: دستگاه کنترل عبور مواد مخدر برای زندان یزد خریداری شود.

ارسال نظرات