مسئول سازمان اردویی و راهیان نور تهران بزرگ خبر داد

بازدید حدود 73 هزار تهرانی از سرزمین های نور در ایام نوروز

مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: در ایام نوروز امسال 72 هزار و 851 نفر از مردم تهران در قالب اردوهای راهیان نور عمومی و دانشجویی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۶۰۱۶۲
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،احمد غیاثوند گفت: امسال نیز طبق روال سال های گذشته از 20 اسفند ماه تا 14 فرودین تعداد زیادی از مشتاقان سفر به سرزمین های نور را به مناطق عملیاتی جنوب اعزام کردیم.
 
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: در این مدت 72 هزار و 851 نفر از مردم تهران در قالب اردوهای راهیان نور عمومی و دانشجویی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.
 
وی افزود: از این تعداد 61 هزار و 250 نفر در قالب اردوهای راهیان نور عمومی به مناطق عملیاتی اعزام شدند که 40 هزار و 839 نفر آنها را برادران و 20 هزار و 411 نفر را خواهران تشکیل می دادند.
 
غیاثوند ادامه داد: 11 هزار و 601 نفر نیز در قالب اردوهای راهیان نور دانشجویی به مناطق عملیاتی اعزام شدند که 5347 آنها برادران و 6254 نفر آنها خواهران بودند.
 
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه عموما این اردوها پنج روزه و به مقصد استان خوزستان صورت گرفته است افزود: در مدتی که مردم تهران برای بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در استان خوزستان راهی این مناطق شدند از مکان هایی چون دوکوهه, فتح المبین, سد کرخه, شلمچه, اروندرود, معراج الشهدا, طلائیه, فکه و دهلاویه بازدید به عمل آوردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار