مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در بازدید از مناطق فرهنگی بخش مروست گفت: خوشبختانه این منطقه از توانمندی های خوبی در زمینه فرهنگی برخوردار است.
کد خبر: ۸۶۶۰۱۹۶
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، علی غیاثی ندوشن مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه حوتی نژاد معاون فرهنگی و هنری و همچنین کارشناس ادبی اداره کل از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست بازدید کرد.

غیاثی در این بازدید با مسئول و کارکنان این اداره به گفت و گو پرداخت و از اقدامات و فعالیت های خوب این اداره سپاسگزاری کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به ظرفیت های خوب فرهنگی بخش مروست اشاره و اظهار داشت: خوشبختانه این منطقه از توانمندی های خوبی در زمینه فرهنگی برخوردار است و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این منطقه نیز تا کنون فعالیت های ارزشمندی در این خصوص انجام داده که این فعالیتها باید تداوم یابد .

اکبر رنجبر رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیتها و اقدامات این اداره از زمان افتتاح تا کنون از توجه مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مجموعه همکاران این اداره کل به حوزه فرهنگ و هنر مروست تشکر کرد.

بازدید از مجتمع فرهنگی و هنری در دست ساخت مروست، قلعه تاریخی مروست و چند واحد مرکز فرهنگی از دیگر برنامه های مدیر کل ارشاد اسلامی در مروست بود.


ارسال نظرات