خبرهای داغ:
مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز از برگزاری مراسم ازدواج 100 زوج دانشجوی این دانشگاه 16 اردیبهشت‌ماه هم‌زمان با مبعث رسول اکرم(ص) خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۰۲۱۹
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،حجت‌الاسلام‌ و ‌المسلمین آیت عادلی‌نژاد ، اظهار کرد: امسال برای حدود 100 زوج دانشجوی دانشگاه مراسم ازدواج به‌طور‌ هماهنگ در روز مبعث پیامبر اکرم(ص) مصادف با پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه در تالار شهدای دانشگاه برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان این‌که برنامه‌های این مراسم در دو نوبت صبح و عصر برنامه‌ریزی شده است، گفت: در نوبت صبح این روز سه کارگاه آموزشی پیرامون مسائل بهداشتی مربوط به ازدواج و احکام به‌صورت مجزا و همچنین مسائل روانشناسی و ارتباط مؤثر زوجین به‌صورت مشترک برگزار می‌شود.

 

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز ادامه داد: همچنین در بعدازظهر همان روز پس از برگزاری کارگاه‌ها و صرف ناهار و اقامه نماز، مراسم جشن ازدواج دانشجویی با حضور خانواده زوجین برگزار می‌شود و هر زوج می‌تواند چهار نفر از اعضای خانواده خود را به این مراسم دعوت کند.

 

عادلی‌نژاد با اشاره به این‌که پیش از این اعزام زوج‌های دانشجوی این دانشگاه به مشهد مقدس در طرح "همسفر تا بهشت" از اواخر بهمن آغاز شده بود، تصریح کرد: این دانشجویان نیز تا پایان اردیبهشت‌ماه به مدت سه روز در مشهد مقدس حضور خواهند داشت و در این سفر زیارتی نیز برنامه‌های متنوعی برای آن‌ها در نظر گرفته‌شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها