معاون فرهنگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

به جای برگزاری کنسرت ها از ظرفیت هنرمندان بومی لرستان استفاده شود

معاون فرهنگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: به جای برگزاری کنسرت ها از ظرفیت هنرمندان بومی لرستان استفاده شود.
کد خبر: ۸۶۶۰۲۷۰
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۲

به گزارش خبرگزار خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ پاسدار ناصر فرید در آیین اختتامیه جشنواره استانی سرودهای حماسی و انقلابی در خرم آباد، گفت: متاسفانه در استان لرستان موسیقی سنتی جایگاهی ندارد و به جای آن موسیقی دیگر استانها نواخته می شود و از طرفی به جای اینکه از ظرفیت هرمندان بومی استفاده شود کنسرت برگزار می کنند.

وی با بیان اینکه خواندگانی ماند محمد میرزاوندی که از ایشان خاطره داریم ظرفیت هایی هستند که باید از آنها استفاه کنیم، افزود: در مجموع باید از ظرفیت هنرمندان بومی استان بیشتر استفاده شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر اینکه هنر را باید در مسیر آرمان ها و اعتقادات به کار بگیریم گفت: هر انقلابی باید متاثر از تفکر انقلابی باشد.

فرید با بیا اینکه امروز هنر به عنوان ابزاری در دست کشورهای استکباری قرار گرفته است تا با استفاده از آن به اهداف خود برسند ادامه داد: هالیوود ابزاری در دست استکبار است و برای پیشبرد اهداف استکباری در فضای فرهنگی، سیاسی و نظامی به اثرگذاری بر روی مخاطب می پردازد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از فیلم های منتشر شده از جنایت های داعش توسط هالیوود تولید شده اند اظهار کرد: امروز در کشورهای استکباری بعد از هزینه های نظامی بیشترین هزینه صرف هنر می شود.


ارسال نظرات