خبرهای داغ:
پنجمین شهید مدافع حرم از دیار دارالمومنین جهرم تقدیم به آستان حضرت زینب(سلام‌الله علیها) شد.
کد خبر: ۸۶۶۰۲۷۷
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸
علیرضا صحرائیان، فرماندار ویژه شهرستان جهرم در گفتگو با خبرنگار پسین جهرم گفت: شهید مجتبی ذوالفقارنسب از تکاوران ارتش جمهوری اسلامی در حین انجام مأموریت مستشاری در نبرد با تروریست‌های تکفیری در سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

وی افزود: سرهنگ مجتبی ذوالفقارنسب رئیس رکن دوم تیپ 45 تکاور شوشتر بود که به همراه چند تکاور دیگر ارتش به جمع شهدای مدافع حرم پیوست.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم بیان کرد: زمان و مکان تشییع شهید ذوالفقار نسب متعاقباً به اطلاع مردم شهیدپرور شهرستان جهرم می‌رسد.

به گزارش پسین جهرم، وداع با پیکر 4 شهید مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی عصر امروز با حضور امیرپوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش و خانواده‌ آنها در معراج شهدا برگزار شد.

 مجتبی ذوالفقار نسب،  هشتم خرداد ماه 56 در جهرم دیده به جهان گشود. وی پس از گذراندن تحصیلات متوسطه در جهرم، بهمن 1375 در دانشگاه افسری امام علی(ع) تهران پذیرفته شد.

وی بعد از اتمام دوره‌ افسری به ایرانشهر منتقل و به عنوان فرمانده گروهان مشغول به خدمت شد و پس از آن به شیراز انتقال یافت و به عنوان مسئول شعبه آزمایشات مرکز پیاده در این شهر به کار گیری شد.

او سپس به شوشتر منتقل و در آنجا ابتدا به عنوان جانشین گردان و بعد از آن به عنوان مسئول رکن دوم تیپ 45 تکاور شوشتر مشغول خدمت می‌شود.

شهید ذوالفقار نسب 28 اسفندماه 94 داوطلبانه به مأموریت مستشاری در سوریه اعزام و 21 فروردین ماه 1395 در درگیری با جبهه تکفیری النصره، به خیل شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س)، پیوست.

از این شهید گرانقدر دو فرزند به نام‌های علی و عباس به یادگار مانده که سال جدید خود را با خبر شهادت پدر آغاز کردند.

  

محمد استحکامی، خانعلی یوسفی، ایمان خراعی نژاد و مسلم نصر چهار شهید مدافع حرم شهرستان جهرم هستند که محرم و صفر سال گذشته به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها