اعزام 160 نفر از خانواده بسیج حقوقدانان به زیارت عتبات

پیکر پاک شهید مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها؛ شهید عبدالخالق حسن زاده از شهدای تیپ فاطمیون در میان استقبال مردم و مسئولان وارد شهر سیرجان شد. ...
کد خبر: ۸۶۶۰۲۸۲
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، در روزهای آغازین سال 1395 سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل نامگذاری شد، کاروانی متشکل از 160 نفر از خانواده بسیج حقوقدانان استان کرمان زیارت عتبا عالیات را به هدف تقویت روحیه ایمان و معنویت و اظهار عشق و محبت نسبت به ساحت مقدس اهلیت عصمت و طهارت (ع) آغاز نمود.
زائرین عزیز در این سفر معنوی ضمن حضور در اماکن مقدس و حرم های مطهر ضرت آقا ابا عبدالله الحسین و حضرت اباالفضل (ع) ، حرم امیرالمومنین علیه السلام و مساجد سهله، حنانه، کوفه و .. اعمال خاص زیارت را انجام و سپس در شب پایانی استقرار با قرائت  دعا و زیارت وداع این سفر را به پایان رساندند. 
در پایان ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمانها ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایرانو شهدای عزیز در جهت همت و تلاش ماموریت بسیج حقوقدانان تاکسد و امید ان است که در این سال بتوانیم در راستای آگاهی بخشی حقوقی به قشر عظیم مردم شریف استان گامی هر چند ناچیز در این مسیر برداشته باشیم.

ارسال نظرات