خبرهای داغ:
امام جمعه لارستان با تأکید بر حفظ بصیرت و مراقبت نسبت به اقدامات استکبار در خدشه وارد کردن به اتحاد و مودت میان مذاهب اسلامی در لارستان گفت: همه باید بدانیم که دشمنان شرق و غرب هیچ‌گاه خیرخواه ما نبوده و نیستند.
کد خبر: ۸۶۶۰۳۲۳
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
حجت‌الاسلام سید مختار موسوی در دیدار با اعضای شورای اسلامی این شهرستان با اشاره به اعضای شورا که ترکیبی از اهل سنت و شیعه هستند، اظهار داشت: دشمنان از ابتدا به دنبال ایجاد اختلاف میان مسلمانان و شکاف در دین مبین اسلام بودند.

وی هدف دشمنان از حرکت‌های افراطی در میان شیعه و سنت را لجن‌پراکنی به چهره‌ اسلام عنوان کرد و گفت: آنها می‌خواهند جوانان غرب را که به ندای اسلام ناب در ایران رغبت نشان داده‌اند، نسبت به اسلام بدبین کنند.

امام جمعه لارستان به فتوای همه‌ مراجع تقلید قم در مورد حرمت تفرقه‌افکنی میان شیعیان و اهل سنت اشاره و تصریح کرد: اگر مستکبرین در داخل بتوانند این اختلاف میان دو مذهب اصلی را عملی کنند، مطمئن باشید در گام بعد به سراغ هر یک از شیعیان و اهل سنت می‌روند و در درون خودشان اختلاف و نزاع میان مذاهب را دنبال می‌کنند.

حجت‌الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه «استکبار هیچ‌گاه مقابله‌ رخ به رخ با اسلام نمی‌کند» خاطرنشان کرد: هیچ وقت کفر به اسلام و مسلمانان آسیبی نرسانده است، بلکه خطری که اسلام را تهدید می‌کند از جانب منافقینی است که در ظاهر تفاوت آنچنانی با مسلمانان و مؤمنان ندارند اما پشت پرده در صدد ضربه زدن هستند.

وی با تأکید مجدد بر حفظ بصیرت و مراقبت نسبت به اقدامات استکبار در خدشه وارد کردن به اتحاد و مودت میان مذاهب اسلامی، حضور دوستانه و برادرانه‌ اعضای شورای اسلامی شهرستان در کنار یکدیگر را ستود و تصریح کرد: همه باید بدانیم که دشمنان شرق و غرب هیچ‌گاه خیرخواه ما نبوده و نیستند.

حجت‌الاسلام موسوی جایگاه شوراها را بسیار مهم ارزیابی کرد و خطاب به اعضای شوراها گفت: امیدوارم با خدمتی که به مردم در مناطق گوناگون می‌کنید قدردان این نعمت‌ها باشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها