خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج اقلید:

عزت و سربلندی ایران در دنیا به برکت خون شهدا به‌دست‌آمده است

سرهنگ زارعی گفت: همگی به‌ویژه جوانان و آینده‌سازان مملکت که حافظان و ادامه‌دهندگان راه امام و شهدا هستند باید از این کلاس درس نهایت استفاده را ببرند و مانع انحراف راه آن‌ها شوند.
کد خبر: ۸۶۶۰۳۲۹
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
سرهنگ موسی زارعی در یادواره شهیدان رضا و اسماعیل مسعودی که با حضور امام‌جمعه، معاون فرماندار، معاون پرورشی آموزش‌وپرورش، مسئولان شهرستانی، فرهنگیان، دانش‌آموزان دبیرستان شهید مسعودی، دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و خانواده شهیدان مسعودی در سالن شهدای پاسدار سپاه این شهرستان برگزار شد یاد و خاطر شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم را گرامی داشت.

وی با بیان اینکه یادواره شهدا آیین فاتحه‌خوانی نیست بلکه جلسه درس و عبرت است، اظهار داشت: همگی به‌ویژه جوانان و آینده‌سازان مملکت که حافظان و ادامه‌دهندگان راه امام و شهدا هستند باید از این کلاس درس نهایت استفاده را ببرند و مانع انحراف راه آن‌ها شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید به شعار و نام‌گذاری سال 95 به‌عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اشاره و بر لزوم و اهمیت بهره‌گیری از این آیین‌ها برای تحقق این اهداف والا تأکید کرد.

زارعی بیان داشت: اکنون‌که 37 سال از عمر انقلاب گذشته است دشمنان و مستکبران جهانی لحظه‌ای از فکر ضربه به‌نظام و انقلاب بیرون نیامده‌اند و در این راستا از هیچ توطئه‌ای دریغ نکرده‌اند.

وی ادامه داد: حمله صدام به ایران و هشت سال جنگ تحمیلی، تحریم‌های ظالمانه اقتصادی، ترور شخیصت‌های سیاسی، علمی و مذهبی، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و... گوشه‌ای از تکاپوی چند ساله آنان برای نابودی انقلاب اسلامی ایران و انحراف از راه اصلی آن بوده اما هنر انقلاب اصیل ما این بوده که باوجود تمام تلاش‌ها و هزینه‌های آنان امروز خط دفاعی ایران از داخل کشور فراتر رفته است.

زارعی جهاد و نبرد جوانان باایمان و غیور کشور در دفاع از حریم آل‌الله را ارزشمند خواند و یاد شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و بیان کرد: فراتر شدن مرز کشور نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی ایران به ثمر رسیده است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید با بیان اینکه اگر دشمن طی این سال‌ها ذره‌ای به پیروزی خود در جنگ سخت با ایران ایمان داشت لحظه‌ای غفلت نمی‌کرد، تصریح کرد: باید خودمان را قوی کرده و با درایت، بصیرت و هوشیاری در برابر آنان ایستادگی کنیم.

زارعی به چالش‌های چند ساله پای میز مذاکره که به برجام ختم شد اشاره کرد و با بیان اینکه آیا توافقات انجام‌شده رعایت شد و اگر این اتفاق افتاد چرا امروز چالشی دیگر به‌نام برنامه موشکی را به میان کشیدند خاطرنشان کرد: اگر مقاومت نکرده بودیم ایرانی باقی نمی‌ماند.

زارعی تأکید کرد: یادواره شهدا به ما درس عزت و استقامت می‌دهد و می‌آموزد که در دنیای امروز اگر ضعیف باشیم ما را می‌بلعند و به ناموس، حیثیت، سرزمین و شخصیت ما توهین می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید با بیان اینکه برجام موافقت‌نامه‌ای است که ربطی به برنامه موشکی ما ندارد به قدرت و آمادگی نیروهای مسلح کشور اشاره کرد و گفت: اگر با تکیه‌ بر توان خود به قدرت و اقتدار کنونی نمی‌رسیدیم دیپلماسی و مذاکره‌ای در کار نبود ازاین‌رو باید در کنار برنامه‌های دیپلماتیک، توانمان را افزایش دهیم و قوی‌تر شویم تا نتوانند ما را وابسته خود کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما از دیپلماسی دولتمردان کشور خود حمایت می‌کنیم اما از دفاع و ارتقای قدرت و توان نیز غافل نمی‌شویم چراکه انقلاب اسلامی ایران، انقلاب جهانی است که آزادیخواهان دنیا چشم به عملکرد آن دوخته‌اند.

زارعی عنوان داشت: مستکبران جهانی و دشمنان قسم‌خورده ایران و انقلاب اسلامی با نفوذ در کشورهای همسایه و متحد ایران به دنبال تهدید ما بودند اما خودشان به دام افتادند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید در پایان سخنان خود بابیان اینکه قدرت، عزت و سربلندی کنونی ایران در دنیا و منطقه به برکت خون شهدا به‌دست‌آمده بر تلاش در راستای حفظ این راه مستقیم که عزت و برکت را به دنبال دارد تأکید و با اشاره به آمادگی جوانان برای دفاع و نبرد با دشمن تصریح کرد: اگر آموزش و اقدامی صورت نگیرد رزم و دفاع نیز اثری ندارد ازاین‌رو ما نمی‌گوییم که امروز عرصه دیپلماسی است و به موشک نیازی نیست بلکه بر ارتقای قدرت و توان تأکید داریم و باوجود تلاش در این راستا عرصه دیپلماسی را نیز باز می‌دانیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار