رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک عنوان کرد :

احیای ورزش همگانی درمساجد و پایگاه های بسیج

رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک گفت : با همكاري مشترك با کانون بسيج ورزشکاران ، ورزش همگاني در مساجد و پايگاه هاي بسيج احيا مي شود.
کد خبر: ۸۶۶۰۳۶۷
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰

خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک گفت : با همكاري مشترك با کانون بسيج ورزشکاران ، ورزش همگاني در مساجد و پايگاه هاي بسيج احيا مي شود.

در اين جلسه كه حقدادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک ، مسئولین هیئت امناء و پایگاه بسیج مسجد چهارده معصوم (ع) شهرک قائم(عج)، حضور داشتند، بر لزوم همكاري هاي مشترك تاكيد شد

عابد حقدادی درباره اين جلسه گفت : جلسه بسيار خوبي با مسئولین هیئت امناء و پایگاه بسیج مسجد چهارده معصوم (ع) شهرک قائم(عج) با موضوع سازماندهي و توسعه ورزش همگاني در پايگاه ها و مساجد داشتيم.

وی ادامه داد : با توجه به ظرفيت بسیار خوب و بالای مساجد و پايگاه هاي بسيج در سراسر استان بالاخص شهر اراک ، بر اين اساس طرحي را در دستور کار داریم تا بتوانيم با يك همكاري مشترك، ورزش همگاني را در این اماکن احيا كنيم.

وی رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک با بيان اينكه در سال جدید مبنای ما اهمیت به ورزش همگانی در این اماکن با توجه به پتانسیل های موجود میباشد خاطر نشان كرد : خرسندم که در این مکان مذهبی و مقدس افراد دلسوز و کاردانی در راستای اهمیت دادن به جوانان مشغول فعالیت هستند در همین راستا در حد توان جهت فعال نمودن بخش ورزشی این مسجد اقلام ورزشی ، تایم تمرینی سالن ورزشی ، کارت استخر و... در اختیار این عزیزان قرار میدهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار