امروز ارتش ايران به لحاظ ساخت سلاح و تجهيزات به مرز خودكفايي رسيده و اين دشمنان را نگران و مستاصل كرده است.
کد خبر: ۸۶۶۰۴۰۹
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزار? بس?ج زنجان، فرمانده تيپ 216 زرهي زنجان در نشست خبر? ضمن تبريك فرا رسيدن 29 فروردين سالروز ارتش جمهوري اسلامي، گفت: در زمان طاغوت، ارتش ايران با حضور 60 هزار مستشار خارجي به آلت دست بيگانگان درآمده بود و مستشاران اين نيرو را براي به استعمار كشيدن منطقه خاورميانه توسط آمريكا، آماده مي كردند.
امير، علي مظهري افزود: اين مستشاران خارجي، نيروهاي ارتش را مستعمره خود مي پنداشتند به همين دليل نيز بدنه ارتش از رژيم ناراضي بودند بطوريكه سپهبد قرني اقدام به كودتا كردند اما اين كار ناموفق شد.
و? اظهار داشت: ارتش در سال 57 همسو با انقلاب و گوش به فرامين امام (ره) بود و در قائله كردستان نيز به مبارزه با ضد انقلاب و گروهك ها پرداخت و همراه با سپاه و بسيج تجزيه طلبان را سركوب كرد.
مظهري افزود: ارتش جمهوري اسلامي ايران با رشادت ها و حماسه آفريني هاي خود و با تقديم حدود دو هزار شهيد در زمان مبارزه با گروهك ها و ضد انقلاب و 48 هزار شهيد در دوران دفاع مقدس، پاسخ اعتماد حضرت امام خميني (ره) را داد.
امير، علي مظهري با بيان اينكه به مناسبت 29 فروردين 17 عنوان برنامه از سوي تيپ دو زرهي زنجان اجرا خواهد شد اظهار كرد: اين برنامه ها شامل مراسم رژه نيروهاي مسلح، ديدار با خانواده شهدا و جانبازان، برگزاري جنگ شادي، ويزيت رايگان در بيمارستان ارتش، برگزاري جشن ميلاد، محفل انس با قرآن، عطرافشاني و گلباران مزار شهدا، مسابقات ورزشي، حضور پرتعداد در نماز جمعه، ديدار با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان، توزيع بسته هاي فرهنگي، انجام تست قند و فشار خون و صعود به قله سه هزار و 707 متري سهند تبريز، مي باشد.
گفتنی است، به مناسبت روز 29 فروردين، 29 روز از اضافه خدمت سربازان وظيفه تيپ 216 زرهي زنجان بخشيده خواهد شد.

ارسال نظرات