مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تهران بزرگ:
حجت الاسلام گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) با بیان اینکه بدون بسیج محال است در عرصه های مختلف موفق شویم گفت: دولت از بسیج در عرصه های مختلف کمک بگیرد.
کد خبر: ۸۶۶۰۴۲۴
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
به گزارش بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛ حجت الاسلام گواهی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) طی سخنانی در جمع کارکنان ناحیه مقاومت شهید بهشتی بر اهمیت ماه رجب اشاره کرد و گفت: این ماه با توجه به میلاد امام شیعیان امام علی (ع) از برکات بسیار والایی برخوردار است وهرکس این ماه را خوب تمام کند می تواند آماده ماه شعبان و رمضان شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بسیج در هر کجا که پا گذاشت موفق عمل کرد. بسیج یک سرمایه عظیم در کشور است که با ورود در هر حوزه ای موفق بوده است.

حجت الاسلام گواهی اقتصاد مقاومتی را یک شعار مهم در کشور و دغدغه جدی رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: بدون بسیج محال است در عرصه های مختلف موفق شویم. همه مردم و مسئولین در کشور باید بسیج شوند و به معنای واقعی بسیج ورود پیدا کنند که اگر اینگونه شود تردید نداشته باشید در اقتصاد مقاومتی نیز پیروزی از آن کشور خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ، با تاکید بر اینکه دولت از بسیج در عرصه های مختلف کمک بگیرد، گفت: قطعاً بسیج عامل اصلی موفقیت در تمام کارهاست.

ارسال نظرات