مدیر کل آموزش‌وپرورش مازندران مطرح کرد

دانش‌آموز مازندرانی در اولین المپیاد سلول‌های بنیادین کشوردرخشیدند

مدیر کل آموزش‌ و پرورش مازندران گفت: در اولین المپیاد سلول‌های بنیادین 43 نفر از دانش‌آموزان مازندرانی رتبه برتر کشوری را کسب کردند.
کد خبر: ۸۶۶۰۵۱۳
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸




خبرگزاری بسیج مازندران، سیدعلی قاسمی در همایش تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز مدرسه‌یار بهشهر که شامگاه چهارشنبه در سالن توحید آموزش‌وپرورش این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه در زندگی نیازمند تربیت هستیم، اظهار کرد: باید در امر تعلیم و تربیت بیشتر از گذشته تلاش شود چراکه اگر در آموزش جامعه سرمایه‌گذاری کنیم می‌توان به آینده امیدوار بود.

وی به هزینه هزار و 900 میلیارد تومانی دولت در سال گذشته در احداث مدارس، تجهیزات و حقوق اشاره کرد و افزود: در این میان اصرار داریم خیرین حضور داشته باشند، چراکه این مشارکت مایه برکت و رابطه دوسویه بین دولت و جامعه است، همچنین روش‌های تربیت و تعلیم را تغییر و فرصت جدید به‌وجود می‌آورد.

مدیر کل آموزش‌وپرورش مازندران خاطرنشان کرد: تعدادی دانش‌آموزان بی‌سرپرست و بدسرپرست داریم که از عهده مخارج خود ناتوان هستند که باید به افراد مفید و به نیروهای ارزشمند جامعه تبدیل شوند.

قاسمی با بیان اینکه مازندران دانش آموزان نخبه فراوان دارد، یادآور شد: در اولین المپیاد سلول‌های بنیادین 43 نفر از دانش‌آموزان مازندرانی رتبه برتر کشوری را کسب کردند، فرصت‌های فراوانی در مدارس و کلاس‌های درس ما وجود دارد که اگر همت شود می‌توان انسان‌های شایسته تربیت کرد.

این مسئول اضافه کرد: مشکلات ما از تصمیمات لحظه‌ای، بدون برنامه و دوراندیشی است، آموزش‌وپرورش حق همه جامعه است و همه در اعمال این حق تلاش کنند تا پویا شویم. چراکه ما در همه زمینه‌ها از بهترین‌ها هستیم و اگر منابع داشته باشیم می‌توانیم اولین در کشور باشیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار شهرستان بهشهر تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار