در هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار شد

دیدار مسئولان حوزه هنری مازندران با خانواده شهید باغبانی

مسئولان حوزه هنری مازندران به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی با خانواده شهید باغبانی مستندساز بابلسری دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۶۰۵۱۴
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹




خبرگزاری بسیج مازندران، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی یادمان شهید اهل قلم مرتضی آوینی، مسئولان حوزه هنری مازندران با پدر شهید هادی باغبان از هنرمندان مستندساز مازندرانی در منزل ایشان دیدار کردند.

در این دیدار، رئیس حوزه هنری مازندران با ابلاغ سلام مؤمنی شریف رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی گفت: شهید هادی باغبانی، ادامه‌دهنده راه شهید سید مرتضی آوینی بوده و به‌دنبال ساخت روایت فتح دیگری، اما اینبار روایتی از مدافعان حرم رفت که در همین راه به فیض عظیم شهادت نائل شد.

سینا دلشادی اظهار کرد: شهادت هادی باغبانی سبب شد تا جامعه هنری به این موضوع بیاندیشد که همواره می‌توان روایتگر ارزشهای انسانی و اسلامی و نیل به بزرگترینآرمان جامعه اسلامی و شیعی یعنی شهادت بود.

وی ادامه داد: به‌واسطه نام‌گذاری سالن اجتماعات حوزه هنری مازندران به نام این شهید هنرمند نام و خاطره او همواره در جامعه فرهنگ و هنر زنده است و سبب رونق و برکت حوزه هنری انقلاب اسلامی مازندران شده است.

رئیس حوزه هنری مازندران در پایان گفت: شهادت هادی باغبانی نشان داد که راه و هدف شهید آوینی همچنان در جامعه هنری و بین هنرمندان انقلابی زنده و پاینده است.

شهید هادی باغبانی هنرمند مستندساز مازندرانی است که در سال 92 هنگام انجام مأموریت در سوریه بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد

ارسال نظرات
پر بیننده ها