مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان از میزبانی چهارمحال و بختیاری از تریلی سیار تئاتر کانون خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۰۵۲۰
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرزاد رحیمی در گفت‎گو با خبرنگار ما با تاکید بر ایجاد نشاط و پویایی در میان کودکان و نوجوانان از حضور پنج روزه گروه نمایشی تریلی سیار تئاتر کانون از مرکز تولیدات تئاتر کشور در استان خبر داد.

وی تصریح کرد: این تئاتر در تاریخ 27 الی 31 اردیبهشت ماه و در شهرستان های مختلف استان به اجرای 10 نمایش خواهند پرداخت.

این مسئول افزود: در استان تئاتر و سرودهای کانن بسیاری وجود دارد که می‌توان گفت این تئاترهای جالبی هستند و برای آنکه بتوان موجب سطح این گروه‌ها افزایش پیدا کند در نظر داریم که گروه تئاترهای کانون به ارئه اثر خود در شهرستان‌های مختلف بپردازند.

رحیمی همچنین از راه اندازی و مناسب سازی سینمای کودک و نوجوان در شهرکرد خبر داد و بیان کرد: راه اندازی و پخش فیلم های کودک و نوجوان را در دو سطح مخاطبین آزاد و دانش آموزان مدارس را از برنامه های پیش بینی در سال 95 عنوان کرد.

مدیر کل کانون استان ضمن تاکید بر توزیع عادلانه امکانات در کانون به توسعه ی پایگاه فروش تولیدات فرهنگی، هنری کانون در مدارس و فروشگاههای سراسر استان اشاره کرد.

وی با اشاره به تلاش جهت بهره مندی کلیه ی کودکان و نوجوانان استان از فعالیتهای کانون گسترش کتابخانه سیار روستایی و توسعه ی مراکز ثابت کانون با مشارکت نهاد های مردمی و شهر ها را از جمله برنامه های قابل پیگیری در سال 95 عنوان کرد.

ارسال نظرات