در راستای عملیاتی شدن شعار سال و قابلیت شهرستان تربت جام ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی و رونق آن با حضور فعالان و نخبگان اقتصادی و سرمایه گذاری در این شهرستان تشکیل شد.
کد خبر: ۸۶۶۰۵۴۰
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علی رستمی، فرماندار تربت جام در اولین جلسه شورای اداری سال جاری در جمع نخبگان و فعالان اقتصادی و سرمایه گذاری افزود: هر ساله مقام معظم رهبری راهبردها را در اول سال برای دولت ترسیم می کند و معظم له سال جاری را به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام گذاری کردند که به جهت اجرایی شدن شعار سال اولین جلسه شورای اداری با حضور فعالان و نخبگان اقتصادی و سرمایه گذاری برگزار شد.

وی با بیان این که رهبری معظم انقلاب از هفت سال گذشته، پنج سال آن را با عنوان اقتصادی، کار، تولید و اشتغال عنوان کرده اند، افزود: حوزه اقتصادی برای کشور و شهرستان بسیار مهم است که باید اقدام و عمل جدی صورت گیرد.

رستمی با ابراز تاسف از وضعیت نامطلوب تعاونی های شهرستان خاطرنشان کرد: تشکیل تعاونی جدید؛ به بهانه استفاده از تسهیلات ممنوع است و تعاون هایی که فعال نیستند باید به آنان کمک شود و تا فعال شوند.

وی در راستای عملیاتی شدن شعار سال و قابلیت شهرستان گفت: ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی با حضور فعالان و نخبگان اقتصادی و سرمایه گذاری تشکیل شد تا از نظرات آنان در جهت رونق اقتصاد مقاومتی استفاده شود.

وی اظهار داشت: اولویت اول ستاد اجرایی ستاد اقتصاد مقاومتی احیاء و راه اندازی توسعه و به ظرفیت رساندن واحدهای تولیدی است.

فرماندار تربت جام با اشاره به تعطیلی برخی واحدهای تولیدی و دارای مجوز بیان داشت: به اندازه کافی طرح های نیمه تمام و راکد در منطقه داریم و خیلی از مجوزها به صورت کاغذ روی دست مردم مانده است که باید رسیدگی شود.

رستمی با اشاره به صنوف مزاحم در سطح شهر که چند سال است وضعیت نامطلوب دارند خاطرنشان کرد: کارخانجات سیمان و سلیس قرارب ود بهمن سال گذشته برخی فازهای آنان استارت شود و الان دوماه عقب هستیم.

وی با اشاره به دغدغه ها و چالش های تولیدی شهرستان گفت: عالی ترین مرجع شنیدن دغدغه ها و چالش های واحدهای تولیدی همین شورای اداری شهرستان است که در وضعیت اقتصادی و تصمیم گیری تاثیرگذار می باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها