از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر، از ساعت 18:00 تراکتورسازی تبریز میزبان صبای قم بود که در پایان با نتیجه 1 بر 1 متوقف شد.
کد خبر: ۸۶۶۰۵۵۴
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، تراکتورسازی تبریز در شرایطی از حریف قمی خود میزبانی می کرد که برای ماندن در کورس قهرمانی محکوم به شکست صبا بود.

صبای قم نیز برای تثبیت جایگاه خود در نیمه بالایی جدول، نیاز به سه امتیاز بازی داشت.

تیم میهمان بازی را خوب آغاز کردند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 2 بازی امیرحسین صادقی(مدافع صبا) نزدیک بود روی توپ ارسالی از کرنر، با ضربه سر دروازه را باز کند که این توپ با برخورد به تیرک عمودی دروازه تراکتورسازی، راهی به دروازه باز نکرد.

دقیقه 4 فرزاد حاتمی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه میلاد فراهانی(دروازه بان صبا) به بیرون رفت.

دقیقه 6 روی سانتر ارسالی از کرنر، حاتمی نزدیک بود به اشتباه دروازه خودی را باز کند که با واکنش مناسب اخباری این توپ وارد دروازه نشد.

دقیقه 33 اکبر صادقی(بازیکن صبا) می توانست با شوت خود دروازه تراکتورسازی را باز کند که شوت این بازیکن با واکنش مناسب اخباری، راهی کرنر شد.

دقیقه 40 روی پرتاب عشوری و پاس بختیار رحمانی، کارلوس کاردوسو(بازیکن خارجی تراکتورسازی) با ضربه سر دروازه را گشود تا نتیجه 1 بر صفر شود.

نیمه نخست این بازی با نتیجه 1 بر صفر به سود تراکتورسازی به پایان رسید.
دقیقه 58 شوت حاتمی با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در حالی که تراکتورسازی خود را برنده بازی می دانست، در دقیقه 88 این محمد بائوج رضایی بود که پس از برخورد ضربه سر صادقی به تیرک دروازه تراکتورسازی، در برگشت این توپ را به تور دروازه رساند تا نتیجه به تساوی 1 بر 1 کشیده شود.

در نهایت این بازی با تساوی 1 بر 1 دو تیم به پایان رسید تا تراکتورسازی در روزی که دیگر رقیبان این تیم، نتایج خوبی به دست نیاورده بودند، نتواند از فرصت پیش آمده استفاده کند.

تراکتورسازی با این یک امتیاز، 42 امتیازی شده و در رده چهارم جدول باقی ماند.

صبای قم نیز با 36 امتیاز در رده هشتم جدول جای گرفت.

ارسال نظرات