فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر گفت: یادواره شهدای شهرستان رضوانشهر با موضوع «اهل سنت و دفاع مقدس» و با محوریت شهیدان الماسی در راستای اولین کنگره ملی هشت هزار شهید استان گیلان برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۶۶۰۵۷۰
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷

سرهنگ بهرام صدیقی فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، از برگزاری یادواره شهدای موضوعی در شهرستان با محوریت «اهل سنت و دفاع مقدس» خبرداد.

وی تصریح کرد:یادواره شهدای مذکور هفتم اردیبشهت ماه سال جاری در شهرستان رضوانشهر با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه رضوانشهر افزود: برگزاری کنگره ملی هشت هزار شهید استان گیلان و واکاوی نقش و مشارکت اقشار مختلف جامعه در دفاع مقدس، فرصت مناسبی برای شناخت بیشتر شهدا و زنده نگه داشتن یاد این قهرمانان ملی است.

سرهنگ صدیقی ادامه داد: در جهت برگزاری این کنگره  آثار ۱۳۶ شهید شامل زندگی نامه، وصیت نامه، وسایل شخصی و عکس شهدا جمع آوری شده است و نقش آفرینی مردم گیلان و فرماندهان گیلانی به تفکیک عملیات های دفاع مقدس و ادوار مختلف دوران هشت ساله جنگ تحمیلی به طور دقیق مورد بررسی و کنکاش قرار گرفته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در همین راستا تمثال شهدای گرانقدر رضوانشهر تهیه شده و طی بازدید و سرکشی از خانواده معظم شهدا تقدیم شده و آنها دعوت بعمل آمده است تا در این کنگره حضور بهم رسانند.

ارسال نظرات