خبرهای داغ:
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش:

ارتش ایران با پشتوانه اعتقادی و تجهیزاتی از قدرت‌های منطقه است

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش ایران به‌واسطه پشتوانه اعتقادی نیروهای ولایت‌مدار و بهره‌مندی از تجهیزات مدرن، یکی از قدرت‌های منطقه است.
کد خبر: ۸۶۶۰۵۹۱
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، امیر کیومرث حیدری ظهر امروز در مراسم غبارروبی مزار شهدای والامقام در شهرستان سرپل‌ذهاب اظهار کرد: ایستادگی و شجاعت رزمندگان اسلام در مقابل دنیای کفر موجب شد جهانیان به عظمت اسلام و انقلاب اسلامی پی ببرند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اتحاد ملت ایران را عامل یاس دشمنان و مستکبران از توطئه‌های خویش در زمینه مقابله با ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: دوران دفاع مقدس یک گنجینه ارزشمند و یک پشتوانه قوی برای نظام اسلامی محسوب می‌شود.

حیدری با اشاره به اقتدار امروز ایران اسلامی در جامعه جهانی و عرصه بین‌المللی و وجود آرامش در داخل کشور، این وضعیت و امنیت را حاصل جان‌فشانی شهدای والامقام و ایستادگی ملت ایران در سایه هدایت‌های الهی ولی‌فقیه عنوان کرد.

این فرمانده ارشد نظامی با تاکید بر الگوبرداری از شهدا در زمینه اعتقادی و عملی و لزوم پایبندی به اطاعت از فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری برای خنثی‌سازی توطئه‌های شوم دشمنان، تصریح کرد: بصیرت‌افزایی و الگو گرفتن از منش شهدا بهترین راه‌کار برای مقابله با دشمنان است.

به گفته جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز به‌واسطه پشتوانه اعتقادی نیروهای متعهد و ولایت‌مدار و بهره‌مندی از تجهیزات مدرنی که به‌همت متخصصان داخلی ساخته شده، یکی از قدرت‌های منطقه محسوب می‌شود.

ارسال نظرات