خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولایت تبریز در نشست مشترک با رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا، گفت: بسیج کارگری می تواند با حمایت از این قشر، زمینه های رشد اقتصادی کشور را فراهم کند چراکه امسال نقش کارگران برای آبادانی کشور اهمیت بسزای دارد.
کد خبر: ۸۶۶۰۶۰۹
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد نجف پور یادآوری کرد: کارگران در پیروزی انقلاب و آبادانی کشور سهم بسزایی داشته و دارند و بار اصلی این نظام همیشه بر دوش این قشر زحمت کش بوده و آنها بوده اند که در موقع نیاز به میدان آمده و مددکار نظام بوده اند.

وی با اشاره به ماجرای بوسه زدن رسول اکرم(ص) بر دستان کارگر، آن را نشان از اهمیت این قشر عنوان و از مسئولان خواست حمایت بیشتری از این قشر داشته باشند.


رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا نیز در سخنانی، بسیج را دارای ظرفیت والا دانست و گفت: حمایت این قشر از کارگران و ترویج روحیه جهادی در بین کارگران ثمرات زیادی برای کشور می تواند داشته باشد.

ناصر علیزاده خاطر نشان کرد: با روحیه بسیجی بوده که کشور تاکنون توانسته مشکلات زیادی که دشمنان برای نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده اند را خنثی کرده و روی پای خود بایستد.

وی تاکید کرد: ما باید فرهنگ مصرف کالاهای داخلی را در جامعه نهادینه کنیم و هر خانواده بداند با مصرف کالای ایرانی زمینه اشتغال برای جوان ایرانی فراهم می شود.

ارسال نظرات