عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: متأسفانه یکی از سنت های زشت و نادرستی که در بین دولت ها مرسوم شده است، تخریب فعالیت های دولت پیشین است که این امر در دولت یازدهم با افزایش چشمگیری روبرو بود.
کد خبر: ۸۶۶۰۶۲۵
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
محمد رجایی باغ سیائی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به تخریب فعالیت های اقتصادی دولت دهم از سوی دولتمردان تدبیر و امید، اظهار داشت: متأسفانه یکی از سنت های زشت و نادرستی که در بین دولت ها مرسوم شده است، تخریب فعالیت های دولت پیشین است که این امر در دولت یازدهم با افزایش چشمگیری روبرو بود.

وی با بیان اینکه زیر سؤال بردن برنامه های دولت قبل دردی از مردم دوا نخواهد کرد، افزود: انتقاد تا جایی که سازنده باشد و موجب اصلاح کارهای اشتباه گذشته شود هیچ اشکالی ندارد و حتی لازم است اما متأسفانه برخی مسؤولین دولتی اقدام به سیاه نمایی از برنامه های دولت دهم می کنند و این به شدت برای جامعه زیان‌بار است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به مواضع دولت در برابر طرح مسکن مهر گفت: این طرح بدون شک بی عیب و ایراد نبود اما محاسن بسیاری هم داشت، اما وزارت راه و شهرسازی مواضغ سرسختانه ای در برابر آن گرفته اند و همین امر موجب شده است تا تکمیل این طرح با رکود مواجه شود؛ مردم بسیاری منتظر تحویل گرفتن واحدهای مسکونی‌شان هستند و این در حالی است که به نظر می رسد مردم باید تاوان سیاسی کاری های دولتمردان را بپردازند.

وی در پایان با بیان اینکه انتقاد فعالیت های دولت قبل راهی برای شانه خالی کردن از بار مسؤولیت برخی مدیران دولتی شده است، تصریح کرد:سه سال از عمر دولت یازدهم گذشته است و دیگر انتقاد از دولت های پیشین کاری بی معنا خواهد بود، توصیه من به مسؤولین، پرهیز از تخریب و سیاه نمایی و برنامه ریزی درست و مناسب برای حرکت به سوی رونق قتصادی است.

ارسال نظرات