خبرهای داغ:
رییس اداره شبکه بهداشت ودرمان هندیجان از جمع آوری و نابودی انواع مواد غذایی فاسدشده یا تاریخ گذشته در شهرستان هندیجان در نیمه دوم فروردین ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۰۶۲۹
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
به گزارش خبرنگار بسیج در هندیجان، جلسه شورای بهداشت و پیش از ظهر امروز با حضور معاون فرماندار، رییس اداره شبکه بهداشت و درمان و جمعی از مسؤلان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد. 
ناصر حاتم‌زاده در این جلسه اظهار کرد:با پیگیرهای حوزه سلامت شهرستان هندیجان ۳۵۳مورد بازرسی از اغذیه فروش‌های مصرف غذایی و رستوران‌ها از اول فروردین تا کنون با آموزش‌های سلامت محیط کار انجام گرفته شد. 
 وی افزود:باهمکاری شهرداری و شهرزهره و بخشداری بخش چم خلف عیسی هندیجان ۳۰مورد آهک پاشی جداول و فاضلاب انجام شده است. 
وی بابیان شناسایی کانون‌های اصلی خطر آلودگی در هندیجان گفت:با بررسی‌های انجام شده ۶کانون اصلی خطر آلودگی محیط و تولید میکروب‌های عفونی در هندیجان شناسایی شده که با همکاری شهرداری و اداره آب وفاضلاب هندیجان جداول و فاضلاب‌ها ی و نظارت شبکه بهداشت ودرمان این کانون‌ها آهک پاشی و لایروبی بشوند. 
حاتم‌زاده رییس اداره شبکه بهداشت ودرمان هندیجان عنوان کرد: جمع آوری نخاله‌ها و زباله‌ها از سطح هندیجان در ۷کیلومتر هندیجان در قسمت جنوبی مشخص شده که با کارهای بهداشتی مناسب با همکاری شهرداری دفع این زباله با سرعت بیشتری انجام خواهد شد. 
وی بااشاره به نفرات دیابتی در هندیجان و آغاز هفته سلامت بیان کرد:طبق آمار حدود ۱۰۴نفر مرد و ۱۸۵نفر زن در روستا‌ها ی هندیجان مبتلا به مریضی دیابت شده‌اند و در بین دانش آموزان مدارس ۳۵نفر گرفتار مرض دیابت شده‌اند که تغذیه سالم و بهداشتی و ورزش روزانه می‌توان این مریضی را کنترول کرد و در روزهای آینده هفته سلامت با شعار غلبه بر دیابت آغاز می‌شود که با همکاری ادارات و مدارس کلاس‌های آموزش سلامت در مبارزه با دیابت برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها