ويژه برنامه ولادت حضرت اميرالمومنين علي (ع) با حضور نابغه هاي قرآني جهان اسلام از كشور پاكستان در دانشگاه زنجان برگزار مي شود.
کد خبر: ۸۶۶۰۶۷۴
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، ويژه برنامه ولادت حضرت اميرالمومنين علي (ع) در تاريخ 31 فروردين با حضور نابغه هاي قرآني جهان اسلام "محمدتقي خان و محمد نقي خان" از كشور پاكستان در سالن همايش هاي بين المللي دانشگاه زنجان برگزار مي شود.

گفتنی است، اين برنامه با تلاوت مهدي حيدري قاري نوجوان و نفر نخست مسابقات مدهامتان شروع و در ادامه محمد محمدي حافظ خردسال قرآن كريم به خطابه خواني با موضوع ولايت امام علي(ع) خواهد پرداخت.

مولودي خواني و قرعه كشي و اجراي مسابقه از محورهاي ديگر اين برنامه خواهند بود.محمد تقي خان در سال 1977 ميلادي (1376 هجري شمسي) در كشور پاكستان و در خانواده مذهبي ديده به جهان گشود.

پدر وي از روحانيون سرشناس و فعال منطقه بود.

محمدتقي خان سه ساله بود كه غم از دست دادن پدر را تجربه كرد و تحت سرپرستي برادرش محمد نقي خان قرار گرفت.

محمد تقي خان مي تواند براي پاسخگويي سوالات مختلف قرآني و اجراي برنامه از زبان هاي مختلف از جمله فارسي، اردو، انگليسي و عربي استفاده كند.

يك خصوصيت مهم اين نابغه قرآني اين است كه وي به زبان شيرين فارسي، اردو، انگليسي و عربي سخنراني مي كند.

محمد تقي خان تاكنون بيش از دو هزار و 500 برنامه قرآني در كشورها و شهرهاي مختلف ايران و جهان انجام داده و سبب جذب هزاران نفر از مخاطبان، به مكتب نوراني اهل بيت(ع) شده است.

ارسال نظرات