خبرهای داغ:
فرمانده سپاه هندیجان از حضور به موقع بسیجیان و پرسنل پاسدار سپاه هندیجان در کمک رسانی در جلوگیری از زیر آب رفتن گندم‌ها برداشت شده کشاورزان در بارندگی شدید خبرداد.
کد خبر: ۸۶۶۰۶۷۸
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
سرهنگ دوم پاسدار محمدرشید جعفری روز جمعه پیش از ظهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج در هندیجان اظهار کرد:پس از اطلاع از بارندگی شدید همراه با باد وگردوخاک به تمام بسیجیان و پرسنل پاسدار سپاه هندیجان و گردان‌های عملیاتی الی بیت المقدس و گردان امام رضا ع اعلام آمادگی ووضعیت استراری شد که بیش از ۱۰۰نفر در محل ناحیه سپاه حضور پیدا کردند.
وی افزود:کمک رسانی به محل حادثه دیده که ۷هزار تن گندم برداشت شده کشاورزان در محیط روباز و فضای آزاد تعاونی بزرگ مهر و تعاونی روستایی نگهداری می‌شد حاضر شده و کارهای کمک رسانی با روکش‌های پلاستیکی و بر زنت انجام گرفته شد.
وی با بیان خرابی گندم‌های آب زده از بارندگی روز‌های اول در هندیجان گفت:بیش از ۵۰تن گندم برداشت شده براثر بارندگی و قرار نگرفتن در انبارهای سیلواین تعاونی ازبین رفته است.
جعفری فرمانده سپاه هندیجان عنوان کرد:این کمک رسانی در دو مرحله شب و روز بارندگی با همکاری بسیجیان و پرسنل پاسدار انجام گرفته شد که در شب حادثه امام جمعه و معاون فرماندار حضور داشت و تذکرات لازم در خصوص اطلاع از وضعیت بد جوی داده شد.
وی با اشاره به نگهداری مبلمان در انبار سیلو به جای گندم در جلوگیری از این خسارت بیان کرد:طبق بررسی مشخص شد که مدیران این تعاونی به جای اینکه گندم‌های برداشت شده را در انبار سیلو قرار بدهند مبلمان در این انبار‌ها گذاشته بودن و از قبل در مورد وضعیت بد جوی اطلاع داشته بودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها