"امروز ارتش و سپاه نماد اقتدار کشور هستند"

کنفرانس سران سازمان‌های همکاری‌های اسلامی محل تاخت و تاز آل‌سعود و هم پیمانانش

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به بیانیه ضد ایرانی در کنفرانس سران سازمان‌های همکاری‌های اسلامی گفت: اجلاس سران کشورهای اسلامی به محل تاخت و تاز آل‌سعود، اسرائیل و هم پیمانانشان علیه ایران تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۶۶۰۶۹۲
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، آیت‌الله دری‌نجف‌ابادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اراک با اشاره به ماه رجب و نعمات این ماه اظهار داشت: روزهای بزرگ و باعظمتی در این ماه وجود دارد شب زنده داری و عبادت شبانه مومن یکی از شاخص‌های ایمان است.

وی افزود: بهترین فرصت در این ماه اعتکاف است که انسان تقوی الهی را پیشه می‌کند، قدر این روزها را بدانیم امسال همچون سال‌های قبل آئین اعتکاف در استان باید هر چه با شکوه‌تر و با عظمت برگزار شود و تمامی دستگاه‌های مرتبط در این زمینه تمهیدات لازم را بیاندیشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مومن باید آبروی مردم را حفظ کند و زبان خود را نگه دارد، متاسفانه دشمنان درصدد هستند تا ایمان و اعتقاد ما را تضعیف کنند باید هوشیار باشیم، امروز در شبکه‌های مجازی انواع دروغ گفته می‌شود و با آبروی مردم بازی می‌کنند ولی غافل نشویم که حفظ آبروی افراد از نشانه‌های رفتاری مومنان است.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به نشست اجلاس سران کشورهای اسلامی و عدم تعامل میان اعضا با یکدیگر گفت: هدف از تشکیل سازمان همکاری اسلامی مقاومت در برابر جنایات اسرائیل است اما متاسفانه این سازمان در حال حاضر محلی برای جولان تاخت و تاز آل سعود و اسرائیل تبدیل است.

وی افزود: بیانیه ای در این کنفرانس با توطئه چینی آل‌سعود و حامیان این رژیم صادر شد در حالی که آل سعود در یمن مشغول جنایت است و انتظار دارد هیچ کشوری نسبت به این مساله اعتراض نکند ولی بیانیه‌ای را در این اجلاس صادر می‌کند که در چهار بند آن جمهوری اسلامی و یک بند علیه حزب‌الله لبنان در پیش‌نویس اعلامیه اجلاس سران کشورهای اسلامی را محکوم کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: باید در برابر چنین توطئه‌هایی هشیار و مراقب بوده و بدانیم که دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند اما باید بدانند که نیروهای ارتش و سپاه برای پاسداری از نظام اسلامی و کیان کشور جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به مقاومت ملت‌های مسلمان گفت: دشمنان هر روز با همکاری آل‌سعود و صهیونیست‌ها علیه ایران، حزب‌الله، مقاومت و ملت‌های مظلوم یمن، عراق و سوریه توطئه کرده و دلارهای نفتی را در این راه صرف می‌کنند، ما باید در برابر این منافقان کوردل از تمام قدرت دفاعی، امنیتی خود استفاده کنیم.

وی ارتش و سپاه را ستون فقرات امنیت ملی دانست و افزود: امروز پس از 36 سال از صدور این فرمان تاریخی و دوران حساس پس از پیروزی انقلاب شاهد شکوفایی شجره طیبه ارتش، سپاه، بسیج، نیروهای نظامی و انتظامی هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: این نیروهای مخلص و متعد به هیچ جناح یا جریان خاصی وابسته نبوده و در تمامی شرایط مظهر استواری و استوانه امنیت نظام اسلامی و گوش به فرمان فرمانده کل قوا هستند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی کشور گفت: نیروهای مسلح کشور در مانورها و آزمایش‌ها نشان دادند که با تمام مقاومت در برابر دشمن آمادگی دارند و قدرت خود را به دشمن نشان داده‌اند و همه این دستاوردها در نتیجه وجود نیروهای متعهد به نظام اسلامی و قرآن حاصل شده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به شعار سال افزود: امسال بحث اقتصاد مقاومتی باید با جدیت از سوی مسئولین و مردم دنبال شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: اید گره‌های موجود در مسیر تولید شناخته شده و راهکار باز شدن این گره‌ها پیدا شود و با همت‌های بلند و دوری از اسراف برای تحقق و رشد اقتصادی کشور گام برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار