لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور

شهرداری به چهارمی بسنده کرد/شیمیدر در اراک سوم شد

تیم بسکتبال شهرداری اراک در بازی سوم رده بندی لیگ برتر، مقابل تیم شیمیدر تهران، با نتیجه 67 بر 63 شکست خورد و در جایگاه چهارم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور قرار گرفت.
کد خبر: ۸۶۶۰۷۲۴
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

در بازی سوم مرحله رده بندی لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور دو تیم شهرداری اراک و شیمیدر تهران عصر دیروز در سالن امام خمینی (ره) شهر اراک برای تعیین تیم های سوم و چهارم این دوره از مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این تیم شیمیدر بود که موفق شد که میزبان خود شکست بدهد.

تیم شهرداری اراک با قبول شکست برابر پتروشیمی بندر امام و شیمیدر تهران با شکست برابر پالایش نفت آبادان پای دیدار رده بندی گذاشته بودند. این مرحله از مسابقات بدون احتساب نتایج دور مقدماتی به صورت سه از پنج برگزار شد. در دور دیدار گذشته را تیم شیمیدر در تهران به سود خود به پایان رسانده بود و برای تصاحب جایگاه سومی به تنها یه پیروزی دیگر احتیاج داشت.

تیم های بسکتبال شهرداری اراک و شیمیدر تهران که نخستین تجربه خود را در لیگ برتر بکستبال تجربه میکردند در دور مقدماتی نیز سه بار مقابل یکدیگر صف آرایی کرده بودند که نتیجه آن کسب دو پیروزی برای تیم تهرانی و یک پیروزی برای تیم شهرداری اراک بود.

کوارتر اول این مسابقه، با نتیجه 21 بر 13 به نفع تیم شیمیدر تهران پایان یافت اما در کوارتر دوم هر دو تیم با تساوی 28 بر 28 از زمین خارج شدند.

در کوارتر سوم و چهارم نیز تیم شیمیدر موفق شد به ترتیب با نتایج 44 بر 43 و 67 بر 63 برابر شهرداری اراک به برتری دست یابد تا با ثبت سومین برد پیاپی خود، بر سکوی سوم لیگ برتر بسکتبال کشور بایستد و تیم بسکتبال شهرداری اراک نیز عنوان چهارم لیگ برتر بسکتبال کشور را از آن خود کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار