لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور

شکست سنگین نمایندگان استان در شیراز و تهران

در هفته دوم مرحله پلی آف لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور با شکست همزمان دو نماینده ساوه پیگیری شد. تیم سن ایچ ساوه با قبول شکست هشت بر صفر برابر دانشگاه آزاد تهران دومین شکست خود را تجربه کرد.
کد خبر: ۸۶۶۰۷۲۵
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

هفته دوم مرحله پلی آف لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور در شهرهای شیراز و تهران پیگیری شد که هر دو نماینده استان مرکزی در مصاف با حریفان خود تن به شکست دادند.

در شیراز دو تیم تیم شهرداری ساوه و ارژن که در دیدار نخست خود طعم پیروزی را چشیده بودند رو در روی یکدیگر قرار گرفتند. نیمه نخست این دیدار با برتری سه بر صفر تیم میزبان همراه بود.

در نیمه دوم تلاش شهرداری ساوه برای بازگشت به بازی موثر واقع نشد و این دیدار در پایان با حساب شش بر پنج به سود تیم ارژن به پایان رسید تا نمیانده شیراز با 6 امتیاز در جایگاه نخست قرار بگیرد.

در دیگر دیدار هفته دوم نیز دو تیم بازنده هفته نخست بازی ها یعنی دانشگاه آزاد اسلامی تهران و سن ایچ ساوه در ورزشگاه پیامبر اعظم تهران با هم پیکار کردند و این بازی به برتری قاطع تیم دانشگاه آزاد همراه بود.

در نیمه اول این دیدار سن ایچ ساوه با دریافت شش گل هیچ حرفی برای گفتن نداشت. در نیمه دوم نیز تیم سن ایچ با هدف کمتر کردن فاصله پای به میدان گذاشت اما با دریافت دو گل دیگر در نهایت با نتیجه هشت بر صفر مغلوب دانشگاه آزاد اسلامی تهران شد.

دانشگاه آزاد هم امتیاز با شهرداری ساوه و به دلیل تفاضل گل بهتر در مکان دوم جدول قرار گرفت و شهرداری و سن ایچ ساوه مکان های سوم و چهارم جدول را ازآن خود کردند.

در هفته سوم جمعه سوم اردیبهشت ماه سن ایچ ساوه میزبان تیم ارژن شیراز است و یکشنبه دوازدهم اردیبهشت شهرداری و دانشگاه آزاد تهران در ساوه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ارسال نظرات