خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه خاتم النبیاء اتحادیه درودگران گرگان تاکید کرد؛

حمایت مسئولان از فعالان اقتصادی بخش درودگران گرگان/ قوانین تغییر کاربری سدی برای پایان انتظار 10 ساله ساخت کارگاه‎های اتحادیه درودگران

فرمانده پایگاه خاتم النبیاءاتحادیه دوردگران گرگان گفت: نیروهای اتحادیه درودگران بسیجی وارد در عرصه اقتصادی فعال هستند و انتظار داریم مسئولان ما را حمایت کنند.
کد خبر: ۸۶۶۰۷۳۵
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، محمد رضا ریاضی در گفت‎گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: اتحادیه درودگران با 460 عضو در گرگان دارد  که در 14 رسته از جمله تعمیر و ساخت مبل، اره تیز کنی، چوب فروشی، فروش درب و پنجره پیش ساخته، منبد کاری و نقاشی چوب را می‎توان نام برد.

وی بیمه را یکی از مشکلات ای اتحادیه دانست و افزود: اداره کل تامین اجتماعی نسبت قطع بیمه‎های که همسر یا پدر به عنوان کارفرما مطرح باشد اقدام کرده که این امر موجب شده بسیاری از بیمه‎ها قطع شود.

ریاضی با بیان اینکه مالیات بر ارزش افزوده یکی دیگر از مشکلات ما است، گفت: واحد‎های صنفی ما این روزها توان این را ندارند که بتوانند هزینه کالاهایی که خریداری می‎کنند را پرداخت کنند و این 9 درصد مالیات نیز بسیاری از توان واحد های صنفی ما را گرفته است.

رئیس اتحادیه درودگران گرگان با بیان اینکه در راستای کابینت و ام دی اف ، نجار و مبل فروشان با این مالیات 9 درصدی با مشکل رو به رو هستند، ادامه داد: تهسیلات با سودهای کمر شکن و بالا بانک‎ها یکی دیگر از موضوعاتی است که نه تنها به اتحادیه بلکه به مجموعه واحدهای تولیدی ضربه زده است که باید مسئولان نسبت به این مهم فکری کنند.

ریاضی ابراز داشت: با وجود اینکه یک زمینی به مدت 10 سال است که برای ساخت کارگاه‎های اتحادیه خریداری کردیم که 1.5 هکتار آن در حریم جاده قرار گرفته است اما برای تغییر کاربری آن با ما سختگیرانه برخورد می‎کنند.

وی با بیان اینکه این زمین در جاده آق قلا قرار دارد، گفت: بسیاری از واحدهای صنفی ما را شهرداری به عنوان آلاینده تشخیص می‎دهد و با اشتغال آن ممانعت می‎کند و ساخت کارگاه‎ها در خارج ازشهر گرگان این موضوع را حل می‎کرد اما با تغییر کاربری با وجود پیگیری‎هایی که داشتیم مخالفت می‎شود.

فرمانده پایگاه خاتم النبیاء اتحادیه درودگران گرگان بیان داشت: به سازمان صنعت معدن، شهرداری، بسیج اصناف نامه‎ نگاری‎هایی داشتیم اما تا کنون اتفاقی نیفتاده است و انتظار داریم مسئولان با این مشکلات اقتصادی ما را یاری کنند.

ریاضی با بیان اینکه با اعضای اتحادیه همکاری داریم،گفت: انتظار داریم افرادی که بدون جواز هستند با مساعدت هایی که صورت می‎گیرد نسبت به کسب جواز همکاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه نیروهای بسیجی ما در اتحادیه فعال هستند، گفت: نیروهای ما بسیجی وارد در عرصه اقتصادی وارد شدند و عمل می‎کنند و انتظار داریم مسئولان نیز ما را یاری کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها