الله شكر عبدي گفت: بر اساس ارزيابي هاي به عمل آمده در بين دستگاه هاي اجرايي استان كميته‌ي امداد به عنوان مروج برپايي نماز در بين دستگاه هاي اجرايي استان مي باشد.
کد خبر: ۸۶۶۰۷۵۶
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، الله شكر عبدي در مراسم تجلیل از خادمین نماز و فرزندان به سن تكلیف رسیده‌ي كاركنان اداره كل كمیته‌ي امداد ‌استان با اشاره به كسب رتبه «تقديري ويژه» اين نهاد طي سال‌هاي متمادي، بيان داشت: كميته‌ي امداد استان در طول سال بيش از 90 درصد برنامه ها‌ و فعاليت‌هاي خود را در بحث نماز محقق ساخته است كه همين امر كميته‌ي امداد رابا كسب رتبه‌‌ي «تقديري ويژه» در بين ساير دستگاه‌هاي اجرايي متمايز كرده است.

وي با بيان اينكه كميته‌ي امداد از دو جنبه به ترويج اقامه‌ي نماز در جامعه كمك مي‌كند، گفت: كاركنان اين نهاد علاوه بر اشاعه‌ي فرهنگ اقامه‌ي نماز جماعت، مي‌كوشد تا نماز را در بين مددجويان و اقشار آسيب پذير نيز رواج دهد.

عبدي با اعلام اينكه تمركز فعاليت‌هاي فرهنگي در راستاي ترويج نماز بسيار حائز اهميت است، تصريح كرد: سلامت معنوي جامعه و دستگاه‌هاي اجرايي در گرو اهميت به نماز و امر به معروف و نهي از منكر است.

مدير ستاد اقامه‌ي نماز استان اردبيل با ذكر اين نكته كه نجات جامعه در گرو اقامه نماز است، اظهار كرد: توجه به نماز و ترويج آن تا حد بسياري از بروز آسيب‌هاي اجتماعي در بين اقشار مختلف جامعه جلوگيري مي‌كند.

ارسال نظرات