امام‌جمعه بافت:

مسئولان فرمایشات رهبری را فصل‌الخطاب خود قرار دهند

امام‌جمعه بافت گفت: برای پیروزی در جنگ اقتصادی همه مسئولان باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب را فصل‌الخطاب قرار دهند.
کد خبر: ۸۶۶۰۷۶۵
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  حجت‌الاسلام علی مهدی‌زاده  در خطبه‌های نماز جمعه بافت با تبریک فرارسیدن روز ارتش اظهار داشت: می‌توان ارتش جمهوری اسلامی ایران را قوی‌ترین ارتش دنیا قلمداد کرد.

امام جمعه بافت عنوان کرد: شاید ارتش‌های دنیا از نظر تجهیزات نظامی و نیروی انسانی از ارتش ما بیشتر باشند اما ارتش جمهوری اسلامی ایران قدرت و معیاری دارد که آن را از تمام ارتش‌های دنیا مستثنا کرده و آن قدرت ایمان و معیار معنویت و تقوا است.

مهدی‌زاده افزود: لذا می‌بینیم آمریکا که تمام اطراف کشور ما پایگاه نظامی زده است، جرأت جسارت و حمله نظامی به ایران را ندارد و این به دلیل قدرت ایمان و ایثار رزمندگان اسلام در نیروهای مسلح است.

خطیب جمعه بافت در بحث اقتصاد مقاومتی بیان داشت: دولت برای اجرایی و عملی شدن اقتصاد مقاومتی به‌جای کاغذبازی‌ها و جلسات تشریفاتی از سپاه پاسداران الگو بگیرد که چگونه با وجود تمام تحریم‌ها، موشک‌های بالستیک تولید می‌کند و قدرت دفاعی را بالا می‌برد و در بحث سازندگی و عمران این‌گونه پیش‌قدم می‌شود.

وی از نمایندگان مجلس نهم خواستار احضار وزیر نفت به مجلس برای پاسخگویی خسارت 50 میلیارد دلاری ایران در موضوع کرسنت شد و اظهار کرد: برای اینکه در جنگ اقتصادی پیروز شویم همه مسئولان باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب را فصل‌الخطاب قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار