حجت الاسلام عظیم اسدزاده گفت: اگر بخواهیم مشکلاتی را از جمله رکود،بیکاری و تورم را برطرف کنیم،راهکار همان اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۶۶۰۷۷۲
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه های اين هفته نماز جمعه اصلاندوز با اشاره به نامگذاری سال 1395 توسط مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» گفت:تکرار اقتصاد مقاومتی توسط رهبری نشان دهنده اهمیت فراوان این مسئله است.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات مردم در کشور اجرای اقتصاد مقاومتی است افزود: اگر بخواهیم مشکلاتی را از جمله رکود، بیکاری و تورم را برطرف کنیم، راهکار همان اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه اصلاندوز خاطرنشان كرد: همه مردم و مسئولان بايد در زمينه شعار سال و اقتصاد مقاومتی فرهنگ سازی و در عمل اجرا كنند تا شاهد شكوفايی ايران اسلامی باشيم.

حجت الاسلام اسدزاده اظهار كرد:دشمن معيشت مردم را نشانه گرفته است لذا رهبر معظم انقلاب اسلامی با انتخاب شعار سال در زمينه اقتصاد مقاومتی دنبال خنثي كردن اين هدف دشمن هستند.

وی با تبريك فرا رسيدن سيزدهم رجب سالروز ولادت با سعادت اميرالمومنين(ع) گفت: ولادت اين امام همام، چشمه خروشان رحمت الهی و عدالت برای جهانيان و بويژه شيعيان بود.

خطیب جمعه اصلاندوز در بخش ديگري از سخنان خود به 29 فروردين روز ارتش اشاره كرد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ايران با قدرت از كشورمان در مقابل دشمنان دفاع می كند.

حجت الاسلام اسدزاده با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران افزود:حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران،حضور در جبهه جهاد فرهنگی و جبهه جنگ نرم و نقش آفرینی در عرصه سازندگی و عمرانی کشور از مهمترین وظایف سپاه است که به درستی از عهده آن بر آمده است.

وی اظهار داشت: تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از برنامه های مهم در نظام ما بوده که نقش موثری در بالندگی ایران اسلامی داشته است.

امام جمعه اصلاندوز به ثبت نام مراسم معنوی اعتكاف در مساجد جامع اصلاندوز و صاحب الزمان قره قباق نيز اشاره كرد و افزود:جوانان سعی كنند با شركت در اين مراسم فرصتی برای خودسازی و تهذيب نفس فراهم كنند.

ارسال نظرات