امام جمعه شهربابک:

ارتش و سپاه با تمام قدرت از انقلاب اسلامی دفاع کنند

امام جمعه شهربابک گفت: ارتش و سپاه باید با تجهیز خود به پیشرفته‌ترین سلاح‌های نظامی روز از میهن و انقلاب اسلامی با تمام قدرت و توان خود دفاع کنند.
کد خبر: ۸۶۶۰۷۷۳
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان  ، حجت‌الاسلام حسن منتظری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهربابک بهترین اسوه و الگو را سبک زندگی و سیره اهل بیت دانست و اظهار داشت: پیامبر اسلام و ائمه معصومین (ع) راهکارهای عملی و نظری قابل توجهی را پیرامون جنبه‌های اخلاقی و رفتاری جامعه ارائه کرده‌اند.
امام جمعه شهربابک بیان داشت: خدامحوری و امانت‌داری، مبارزه با فقر و فساد و تبعیض، رعایت عدالت و احقاق حق مردم، شایسته سالاری، مقابله با خیانت‌کاران و غارتگران اموال بیت‌المال، برحذر بودن از دشمن، رعایت مصرف و پرهیز از اسراف در زندگی در سیره ائمه معصومین کاملا مشهود است.

منتظری با گرامیداشت ولادت با سعادت امام علی(ع) و امام محمد تقی(ع) در هفته آینده تمسک به اهل بیت(ع) را بسیار ضروری و لازم دانست و گفت: تمسک به ولایت علی(ع) و امامان معصوم به معنی تبعیت از مقاصد آنان و گام برداشتن در راستای عدالت است.

وی با گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: امروز تقویت بصیرت دینی و سیاسی و افزایش اقتدار دفاعی و نظامی کشور بسیار لازم است و هرچه اقتدار دفاعی کشور قوی‌تر باشد اقتدار سیاسی نیز افزایش می‌یابد.

منتظری افزود: ارتش توانمند جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران باید با مجهز کردن خود به پیشرفته‌ترین سلاح‌های نظامی روز از میهن اسلامی و انقلاب اسلامی با تمام قدرت و توان خود دفاع کنند.

وی به اهمیت حوزه‌های علمیه برادران و خواهران اشاره و اظهار کرد: تغذیه فکری و معنوی مردان و زنان و ترویج فرهنگ صحیح مصرف و پرهیز از اسراف‌ها و تجملات که در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی دارد، مقابله با تهاجم فرهنگی و بیان آسیب‌های اجتماعی شبکه‌های مجازی و تبیین اسلام ناب محمدی از رسالت‌های حوزه‌های علمیه است.

امام جمعه شهربابک گفت: افراد بااستعداد برای ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه و تحصیل معارف اسلامی هدایت شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات