آمریکا ناتوان‌تر از آن است که بخواهد دولت مردان ما را تهدید کند و یا بیم و هراسی در جبهه اسلام به وجود آورد چرا که این ملت قدرت معنوی و ایمانی خود را از ارزش‌های اسلامی و مکتب سیدالشهدا(ع) دارند.
کد خبر: ۸۶۶۰۷۷۵
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، امیر محمد مختاری‌فر در آستانه روز ارتش و در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردبیل اظهار کرد: ما هیچ مذاکره و برجام نظامی را قبول نداریم و به هیچ وجه در مقابل تهدیدات دشمن کوتاه نمی‌آییم.

وی تصریح کرد: اگر دشمن بخواهد با موشک 9 متری ما را هدف قرار دهد با موشک 12 متری جوابش را می‌دهیم و هیچ واهمه و ترسی از تهدید استکبار نداریم.

فرمانده تیپ 40 ارتش با یادآوری اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آماده مقابله با هرگونه تهدید دشمن و ایادی کفر در منطقه هستند، گفت: ما قدرت اول و آخر دنیا را خداوند متعال می‌دانیم و جز ذات ربوبی هیچ ابرقدرتی نمی‌شناسیم.

مختاری‌فر افزود:‌ آمریکا ناتوان‌تر از آن است که بخواهد دولت مردان ما را تهدید کند و یا بیم و هراسی در جبهه اسلام به وجود آورد چرا که این ملت قدرت معنوی و ایمانی خود را از ارزش‌های اسلامی و مکتب سیدالشهدا(ع) دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ارتشی که در دامن فرهنگ متعالی حسینی پرورش یافته باشد هیچ وقت به خود جرأت و توان تسلیم شدن در برابر شیاطین را نداده و ما اعلام می‌کنیم که دولت مردان و مسئولان ما نیز نباید از تهدید دشمن بهراسند چرا که تضمین امنیت کشور را نیروهای مسلح عهده‌دار هستند.

مختاری‌فر با بیان اینکه ما هیچ اعتمادی به آمریکا و سران استکباری نداریم، اضافه کرد: آمریکا همواره به دنبال ریشه‌کنی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و هیچ وقت نمی‌تواند دوست ما باشد.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما در سخت‌ترین شرایط نیز به فکر افزایش توانمندی خود با برگزاری مانورهای متعدد هستند، ادامه داد: ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج هیچ وقت از اطاعت و فرمانبرداری خود از ولایت و صیانت از جایگاه این ملت کوتاه نمی‌آیند.

امیر مختار‌ی‌فر یاد و خاطره شهدای ارتش را گرامی داشت و گفت: پرچم عزتی که شهدا برافراشتند، هیچ وقت پایین نیامده بلکه همیشه برافراشته می‌ماند.

وی فرا رسیدن 29 فروردین روز ارتش را گرامی داشت و افزود: روز ارتش روز نمایش توانمندی اقتدار و صلابت نیروهای مسلح است که هیچ وقت از عظمت و شکوه آن کاسته نمی‌شود.

ارسال نظرات