حجت الاسلام و المسلمين صفري:

سبك زندگي غلط و نوع تغذيه باعث بيماري درجامعه شده است

حجت الاسلام صفري گفت: بااينكه رفاه، بهداشت و خدمات عمومي افزايش يافته اما سبك زندگي غلط و نوع تغذيه باعث بيماري در جامعه شده است.
کد خبر: ۸۶۶۰۷۸۲
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، نماز جمعه این هفته با حضور اقشار مختلف مردم به امامت حجت الاسلام و المسلمين صفری امام جمعه گرمی در مسجد جامع اين شهر برگزار شد.

حجت الاسلام صفري در خطبه اول نماز با بيان اينكه محبت انسان به چيزي، ارزش و ماهيت او را نشان مي دهد گفت: تمام حقيقت انسان ايمان است و تمام حقيقت ايمان محبت است.

وي افزود: اگر تعاملات اجتماعي براساس محبت ديني باشد مجالس ترحيم فقرا خالي و اغنيا پرنمي شود و يا مجالس ترحيم به خودنمايي و مجالس عروسي به گناه و معصيت تبديل نمي شود .

خطیب جمعه گرمی در خطبه دوم با اشاره به 29فروردين روز ارتش جمهوري اسلامي ايران ضمن تقدير و تشكر از زحمات كاركنان ارتش افزود:‌ ارتش جمهوري اسلامي ايران بي ادعا و بدون اينكه در صحنه سياسي و اجتماعي مطرح باشند وظيفه خود را به نحوه احسن انجام مي دهند.

وي به 13رجب سالروز ولادت شخص دوم عالم خلقت امام علي (ع) هم اشاره كرد و گفت: امام علي (ع) مقامي برتر از فرشتگان و انبياء‌ داشت كه اين شخصيت بزرگوار فضيلتي بيشمار دارد.

خطیب جمعه گرمی با اشاره به اول تا هفتم اردبيهشت كه بعنوان هفته سلامت نامگذاري شده است خاطر نشان كرد: گرچه رفاه، بهداشت و خدمات عمومي افزايش يافته اما سبك زندگي غلط و نوع تغذيه ناسالم باعث بيماري زيادي در جامعه شده است.

وي بي تحركي و صرف غذاي مسموم كه با مواد شيمايي پرورش داده مي شود راعامل اصلي بيماري در جامعه عنوان كرد و گفت: ما بايد براي حفظ سلامتي ضمن داشتن تحرك لازم از غذاي سالم استفاده كنيم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار