حجت الاسلام امیر رشتبری گفت: مسئولین دولتی کاری جز حمایت از قوای نظامی و ارتقاء سطح دفاعی آنان ندارد و باید موضوع معیشت مردم نیز جدی شمرده شود.
کد خبر: ۸۶۶۰۷۸۷
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، حجت الاسلام امیر رشتبری امام جمعه خلخال با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اکنون با بنیه نظامی کشور و حضور پراقتدار بسیج، ارتش سپاه و نیروی انتظامی دشمنان حتی فکر هیچ گونه تعرض به کشور را ندارند و مسئولین کشور باید در حمایت از قوای نظامی کشور و ارتقا سطح یافته های این نیروها تلاش جدی را به کار گیرند.

رشتبری با اشاره به اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری گفت: نباید در شرایط فعلی داخل تعارفی داشت و باید مسئولین دولتی با جدیت در مسائل اقتصادی – فرهنگی وارد عمل شوند چرا در بعضی از امور و معیشت مردم واقعا در وضعیت نامطلوبی قرار داریم .

رشبتری سالروز ولادت حضرت علی (ع) و دهم رجب ولادت حضرت امام جواد (ع) این دو سالروز خجسته را به محضر حضرت امام زمان عج و مردم شریف خلخال تبریک گفت

رشتبری گفت: سالها پیش که بحث دهکده جهانی به راه افتاد اربابان کاذب استکباری ادعای کدخدایی دنیا را کردند و اکنون نیز با حرکت غلط بعضی از مسئولین سیاسی ومی توان گفت ناشیانه زمینه برجام های بعدی فراهم شده است که دولت به جای این گونه حرکات باید در بحث معیشت مردم که در واقع بسیاری از مشکلات را به دنبال داشته حرکتی جدی و اقدامی سریع را به انجام برساند.

امام جمعه خلخال نوع رفتار دشمنان را متاسی از نگاه کدخدایی آنان به دنیا دانست و گفت: دشمنان فعلا جز به تغیر وحرکت نظام جمهوری اسلامی و دستیابی به منافع خود در این کشور فکر نمی کنند و باید دستورهایی بی خاصیتی که در سال های اخیر بر روی کاغذ آمده و عملی نشده و جز روسیاهی چیزی عاید قوای سه گانه نخواهد شد پایان یابد و باید دستورات به صورت عمل درآمده و برای حل مشکل مردم در زمینه فرهنگی – اقتصادی و معیشتی فکری کرد و نه حرف و شعار .

رشتبری گفت: این مردم با افتخار در تمامی صحنه ها در حمایت ازنظام حاضر شده آند و اکنون این وظیفه مسئولین و دولتمردان است که در تحقق شعار مقام معظم رهبری و خدمت به این مردم با عمل وارد میدان شوند .

ارسال نظرات