امام جمعه شهرستان پارس آباد:

تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی مستلزم در صحنه بودن نخبگان است

حجت‌الاسلام سيد سعيد رشادي گفت: استفاده از تبادل فكري نخبگان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی یکی از موضوعاتی است که در كشور باید مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۸۶۶۰۷۸۸
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، حجت‌الاسلام سيد سعيد رشادي در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با دعوت از نمازگزاران به رعايت تقوای الهی اظهار کرد: تقوا موجب رهایی انسان از هلاکت می‌شود.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب ضمن تاکید بر بهره‌گیری کامل از فیوضات اين ماه گفت: رجب ماه رحمت و بركت است و بايد قدر لحظه لحظه آن را در بدست آوردن تهذيب نفس و معنويت بيشتر دانست.

امام جمعه پارس آباد افزود: یکی از مهمترین فضایل ماه رجب روزه‌داری به مدت سه روز است که اگر کسی بتواند آن را به جا آورد، درهای جهنم به رویش بسته خواهد شد.

رشادي در ادامه بر بهره‌گیری از ایده‌های نخبگان در حوزه تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اشاره كرد و با بيان اينكه امروزه اقتصاد در كشورها حرف او را مي زند، تصريح كرد: استفاده از تبادل فكري نخبگان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی یکی از موضوعاتی است که در كشور باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی یک موضوع اصلی و کلیدی بوده که چندين سال است توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان یک ضرورت و اولویت مطرح شده است.

خطيب نمازجمعه پارس آباد به فرا رسیدن 29 فروردین و روز ارتش اشاره کرد و گفت: امروز ارتش جمهوري اسلامي ايران در زمینه‌های مختلف به پیشرفت‌های زیادی دست یافته است که موجب اقتدار نظام اسلامی در دنیا و منطقه شده است.

رشادي به روز دوم اردیبهشت‌ماه روز زمین پاک نیز اشاره‌ای كرد و خواستار جلوگيري و استفاده بي رويه از سموم شيميايي و كودهاي مضر در اين شهرستان شد.

وي در ادامه از سفر استاندار اردبيل به شهرستان پارس آباد قدرداني كرد و بر حل مشكلات بيكاري و اشتغال جوانان اين شهرستان تاكيد كرد.

امام جمعه پارس آباد همچنين از عملكرد شهرداري پارس آباد در سروسامان دادن پارك شهر براي دومين بار در خطبه هاي نمازجمعه پارس آباد انتقاد كرد و گفت: قرار بود عمليات زيرسازي اين پارك ظرف يك هفته به اتمام برسد كه متاسفانه اين امر تاكنون محقق نشده است.

رشادي با اشاره به وقوع سیلاب در برخی شهرهای کشور خواستار عزم و همت مدیران و مسئولان کشور برای خدمات‌رسانی به مردم و رفع آسیب‌های به وجود آمده شد.

امام جمعه پارس آباد در بخش دوم از خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان به مهم‌ترین مناسبت‌های هفته جاری اشاره کرد و ادامه داد: روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، میلاد حضرت امام محمدتقی (ع) جوادالائمه،، فرخنده میلاد امیرالمؤمنان علی ابن ابیطالب(ع)، روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سالروز انقلاب فرهنگی از جمله مهم‌ترین مناسبت‌های هفته جاری است.

گفتني است پيش از خطبه هاي نمازجمعه پارس آباد، مجيد خدابخش استاندار اردبيل به ارائه گزارشي از اعتبارات و پروژه هاي در حال اجراي اين شهرستان پرداخت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار