خبرهای داغ:
سردار گفت: اینکه سپاه در راستای دفاع از عرصه‌های انقلاب اسلامی و محرومان اقدام به انجام فعالیت‌های خیر می‌کند که یکی از این موارد هزینه ۲ میلیارد تومانی جهت خاکبرداری بیمارستان تخصصی سرطان است.
کد خبر: ۸۶۶۰۸۰۲
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
ابوالفضل گزنی، جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس امروز، ۲۷ فروردین در پنجمین گردهمایی مدیران مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا در سراسر کشور که در شیراز برگزار شد، یکی از کارهای ماندگار و ارزشمند مجموعه سپاه فجر فارس در راستای کمک به محرومان و بیماران صعب‌العلاج را مساعدت در احداث بزرگترین بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور دانست.

وی با بیان اینکه سپاه در راستای دفاع از عرصه‌های انقلاب اسلامی و محرومان اقدام به انجام فعالیت‌های خیر می‌کند، گفت: قریب ۲ میلیارد تومان در بحث خاکبرداری این بیمارستان با متراژ ۱۴۲ هزار متر مکعب از سوی سپاه فجر فارس هزینه شده است.

گزنی در ادامه اهدای سبدهای رمضانیه از سوی سپاه به محرومان استان را از دیگر اقدامات مجموعه سپاه دانست و گفت: این کار را از ۵ الی ۶ سال پیش آغاز کردیم و این توفیقی است که خداوند به سپاه عطا کرده است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس ابراز کرد:  علاوه بر این ها کمک‌های بلاعوضی در طول این مدت به مجموعه امدادگران عاشورا صورت گرفت و امیدواریم که بتوانیم در مجموعه سپاه و بسیج همواره یاری‌رسان محرومان باشیم.

وی با بیان اینکه یک بخش از مجموعه خدمات ما به محرومان در منطقه محرومیتی اربعین از استان هرمزگان است، گفت: از سال‌های پیش در جزیره هنگام قشم اقداماتی را برای کمک به محرومان آن منطقه انجام دادیم که یکی از این اقدامات ایجاد سالن‌های ورزشی بود.

گزنی ادامه داد: همچنین یکسری خدمات درمانی و بیمارستان‌های سیار با همکاری و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در منطقه محروم جنوب استان فارس و شهرستان خنج و استهبان طی سال گذشته ارائه دادیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها