خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: خدا باوری و خدا محوری یکی از ویژگی های بارز حضرت امام خمینی(ره) بود و به اتکا به نیروی الهی با تمام قدرت گفت که امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
کد خبر: ۸۶۶۰۸۱۰
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت فرا رسیدن سالروز تدفین شهدای گمنام شهرستان آبیک یادواره شهدای گمنام همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و با حضور جمع کثیری از مردم  مسئولین و خانواده های معظم شهدا برگزار شد.

 حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی در این مراسم با تبریک فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت رجب بیان کرد: احادیث و روایات ما مملو از بشارت‌های قبل از ظهور منجی عالم بشریت است.

وی افزود: در کتاب بحارالانوار بابی وجود دارد که می فرماید عده ای ازمشرق زمین قیام می کنند که حضرت مهدی(عج) را یاری می کنند و علامه مجلسی نیز به صحیح بودن حدیث صحه می‌گذارد که در ادامه حدیث یادآور می شود که هدف این گروه زمینه سازی برای قیام می باشد.

وی با اشاره به خصوصیات حضرت امام خمینی(ره) افزود: امام خمینی(ره) باوجود اینکه رهبر انقلاب اسلامی و یک فیلسوف و مرجع بزرگ عالم تشیع بودند هیچ وقت خود را با این القاب خطاب نمی کرد و با القاب بسیجی و خادم ملت از خودشان یاد می کردند.

این سخنران در ادامه تصریح کرد: امام مردی بود که در تاریخ کاری کرد که امثال آن را کسی در تاریخ انجام نداده بود کار بی نظیری را شروع و پایه گذاری کردو توانست یک کشور طاغوتی را از بین ببرد و یک حکومت اسلامی و آن هم شیعی بوجود آورد.

مومنی افزود: خدا باوری و خدا محوری یکی از ویژگی های بارز حضرت امام خمینی(ره) بود و به اتکا به نیروی الهی با تمام قدرت گفت که امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و مقتدر در برابر استکبار ایستاد که البته ناشی از باور به قرآن و کلام اهل بیت بود

وی در خاتمه با اشاره به ویژگی های شهدای مدافع حرم بیان کرد: ویژگی دیگر مردان خدا این است که ذوب در ولایت شدند و دل هایشان مثل پاره های سنگ است که در مقابل طوفان ها مستحکم و از جنگ خسته نمی شوند و از عده ی دشمن نمی ترسند و وازهم سبقت می گیرند که مثال گویای آن ، مدافعان حرم می باشند که در رسیدن به قرب الی الله از همدیگر سبقت می گیرند.

5002/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها